Quink schreef:retep schreef:Rijden ze jou of een ander in de weg? Nee! Nou boeie dat er een groep is die hun oldtimer de hele dag gebruiken! Ik kan er niet wakker van liggen.
Mooi man, een vraag stellen en er gelijk zelf maar een antwoord aan plakken!![]()
Maar je hebt het sowieso fout, want ze rijden mij strikt genomen wel in de weg. Deze lieden grijpt men (terecht of onterecht) aan als reden om de regeling te wijzigen. Daardoor kan ik als weinig rijder mogelijk alsnog gaan betalen, en drie maanden de auto laten staan.![]()
OMdat ik een auto op benzine heb is het voor mij ook niet zo'n probleem, maar je zult maar 3500 km per jaar in een dieseltje rijden.....
Jij, ik en de rest vd burgerij hebben geen last van die dagelijkse rijders, dus wie dan wel? Juist de regering, en dan wel een paar strebers die zich over de ruggen vd burgers op willen werken naar nog meer sallaris per maand, dus als je ergens je beklag moet doen is het niet bij dat handjevol dagelijkse rijders, maar bij de roverheid. We hebben ook crimineel allochtoon tuig rondlopen. Gaan we dan ook alle allochtonen verbieden? Nee he? Dus waarom moeten dan wel alle oldtimerbezitters gestraft worden omdat er een klein groepje hun oldtimer dagelijks gebruikt? En jaarlijks vallen er ook gewonden met het afsteken van vuurwerk. Moeten we dan al het vuurwerk maar gaan verbieden? Ook zijn er nog steeds lieden die hun eigen klem zuipen en toch in de auto stappen.
Moeten dan alle kroegen maar verboden worden? En zo kan ik wel een hele pagina vol typen met voorbeelden!
Symboolpolitiek, dat is het, en gewoon een goedkope rotsmoes om ordinair geld binnen te harken, niets meer, niets minder!