marcenvon schreef:Roger B. schreef:tja, dan kun je ook gaan zeuren over de kleur en het zwarte dak. . .das ook niet van die tijd. . .
gaat het om de stickers zoals die af fabriek de type aanduiding vormen?
die zijn voor een paar euro gewoon te koop bij de bekende adressen in oa de uk
Dat is geen zeuren, maar mijn mening geven. Lees nog even mijn post terug aub, daarin geef ik al aan dat ik waarschijnlijk voor eigenwijs of puritein uitgemaakt ga worden en wat ik persoonlijk zou doen. Zeuren is wat je vrouw op zondagavond doet als je de vuilniszakken nog niet naar buiten hebt gezet.
Btw, op een kever uit de jaren '70 plak je toch ook geen "new beetle"stickers?
Marc
Edward schreef:marcenvon schreef:Btw, op een kever uit de jaren '70 plak je toch ook geen "new beetle"stickers?
Marc
Nee, maar een maat van me heeft op z'n 2013 New Beetle wel Herbie stickers geplakt.![]()
![]()
Maar ik ben het met je eens. Een 110 noem je geen Defender.Persoonlijk vind ik de kleur ook niet bij het model en bouwjaar passen. Dat is geen gezeur of aanval op de eigenaar maar een persoonlijke mening.
(voor zover er onpersoonlijke meningen bestaan.......)
Tja, laat ik het nu weer eens erg eens zijn met Marc (van Von) en Edward, het is ook niet mijn smaak. Maar tegelijkertijd denk ik: laat ieder zijn ding doen -- als iedereen precies mijn smaak had dan was het ook weer nix.
Aan de andere kant zie ik er ook wel weer humor in: Als ik om diverse goede en/of minder goede (waaronder smaak) redenen pleit voor smalle of in ieder geval niet te brede bandjes (onder andere omdat m.i. brede sloffen onder een sloffen-auto horen) dan is de wereld te klein of althans dit forum nauwelijks groot genoeg. Wat mij betreft hebben een Defenders (en de "ninety" en "one-ten" voorgangers) ook altijd een "wit" dak, ook als de auto zelf niet wit is - de enige acceptabele uitzondering hierop zijn de militaire Defenders.
Onze orangist wil zijn 110 uit 1986 eenvoudig nog "mooier" maken, misschien vindt ie een reuze-sticker DEFENDER 110 op de zijkant gewoonweg het einde !
Groeten MarcS