LRCH jubileum: wie is wie?
Re: LRCH jubileum: wie is wie?
idd.. heb er zin in 
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Ik ben herkenbaar aan de LRCH 25Years jubileumtas
We hebben er gisteravond ruim 700 gevuld met info en goodies
Gerard
We hebben er gisteravond ruim 700 gevuld met info en goodies
Gerard
Gerard (en vele anderen),
Jullie zijn goed bezig!!!! Alvast bedankt!
De verwachtingen zijn hoog gespannen, dus.....
Jullie zijn goed bezig!!!! Alvast bedankt!
De verwachtingen zijn hoog gespannen, dus.....
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Lijkt me leuk om eens persoonlijk met de mensen te spreken die mij hier met advies bijstaan.
Wij rijden een bordeauxrode (Masai Red??) DiscoveryII met Hannibal roofrack (zwart) en verblijven in een twee OZ tenten.
Kom rustig eens koffiedrinken!
groet Toine&Esther
Wij rijden een bordeauxrode (Masai Red??) DiscoveryII met Hannibal roofrack (zwart) en verblijven in een twee OZ tenten.
Kom rustig eens koffiedrinken!
groet Toine&Esther
Discovery2
Sankey/StormTrailer
Sankey/StormTrailer
-
ahaa raroo
Helaas kan ik dat weekend niet,tussenbak van de RR gesloopt afgelopen weekend op het strand en rijdt nu alleen nog in lowgearing
Ik ga dit weekend een donorrangie ophalen om mijn beestje weer rijdend te krijgen,zal niet lukken voor het jubileum
Ik ga dit weekend een donorrangie ophalen om mijn beestje weer rijdend te krijgen,zal niet lukken voor het jubileum
low gearing is toch voldoende voor het offroaden
. moet je hem alleen op een aanhanger meebrengen.
------
- peter191064
piet_g schreef:low gearing is toch voldoende voor het offroaden![]()
. moet je hem alleen op een aanhanger meebrengen.
Waarom een aanhanger? Als hij nou weg gaat staat hij net op tijd voor de poort
Defender 90 300 tDi / 1996
FreeLander 1.8 / 1998 (Verkocht)
Series III-109 NA / 1983 ( Restauratie project, met dank aan de regering)
LightWeight 2,5 Benzine / 1982
Series IIA-88 2,25 Benzine/LPG / 1968
haha 
ik wist niet zeker of zijn center difflock ook gelijk aan ging bij low gear..
. in dat geval is het namelijk niet slim om over verharde ondergronden te rijden he 
ik wist niet zeker of zijn center difflock ook gelijk aan ging bij low gear..
------
ahaa raroo schreef:Helaas kan ik dat weekend niet,tussenbak van de RR gesloopt afgelopen weekend op het strand en rijdt nu alleen nog in lowgearing![]()
Volgens mij heb ik je zien rijden op het strand, volgens mij waren wij de enige RRC in het zand. Wel balen dat hij niet uit de LowGearing wil komen. Wel goed thuis kunnen komen dan?
Groeten
Dennis

Groeten,
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
-
ahaa raroo
@Dennis, ja verder geen rrc's gezien in Katwijk......blijven toch exclusieve karren
Wij hebben wel een paar leuke rondjes kunnen rijden hoor
Voor de zekerheid een kennis met een oprijwagen laten komen,op de weg wou hij in 4 lowgearing niet harder als 50 en dat plankgas
Een rit naar Amersfoort zagen wij niet zitten op deze manier.
Bij gas los of koppelen sloeg hij ook uit lowgearing dus dat was ook al een extra handicap.
Wij hebben wel een paar leuke rondjes kunnen rijden hoor
Voor de zekerheid een kennis met een oprijwagen laten komen,op de weg wou hij in 4 lowgearing niet harder als 50 en dat plankgas
Bij gas los of koppelen sloeg hij ook uit lowgearing dus dat was ook al een extra handicap.