Succes dinsdag
Voorbalken + crossmember vervangen 109 1973
Re: Voorbalken + crossmember vervangen 109 1973
Vorigjaar juli ben ik met een herinslag bij de RDW geweest en had idd ook de nr inslag plaats niet behandeld en de medewerker vertelde mij dat herinslag op een andere plaats komt. Bij mij zit ie nu achter de band. Maar misschien is het alweer veranderd 
Succes dinsdag
Succes dinsdag
groeten ronald
Op elk forum is er wel 1
Op elk forum is er wel 1
- arjan_de_jong
We gaan het dinsdag mee maken. Ik denk dat hij enkel op een andere plek komt als je een nieuw nummer wil ivm onleesbaar. Maar we merken het vanzelf.
Omdat we de schermen de volgende keer er af willen kunnen halen zonder weer in de draden te moeten knippen hebben we er stekkers tussen gezet:

Verlichting werkt weer naar bohoren.

We hebben hem zojuist naar buiten gereden om de laatste dingen lekker in de zon af te maken
Na een paar maanden stil stand gewoon gloeien en starten vroem! misschien mag ik het hier niet hardop zeggen maar wat een heerlijk toyota blok!

Omdat we de schermen de volgende keer er af willen kunnen halen zonder weer in de draden te moeten knippen hebben we er stekkers tussen gezet:

Verlichting werkt weer naar bohoren.

We hebben hem zojuist naar buiten gereden om de laatste dingen lekker in de zon af te maken
Na een paar maanden stil stand gewoon gloeien en starten vroem! misschien mag ik het hier niet hardop zeggen maar wat een heerlijk toyota blok!

Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)
- arjan_de_jong
Net de Toeter vervangen en lampjes vervangen van kenteken. Ook alvast de bovenste remlichten uitgeschakeld voor de apk. (4 remlichten zijn niet toegestaan...)
Gordel sluiting van de linker stoel was al een tijdje kapot dus die ook vervangen. Zo na het eten nog even de gril er op en dan kan hij de brug op om naar de handrem te kijken.
Gordel sluiting van de linker stoel was al een tijdje kapot dus die ook vervangen. Zo na het eten nog even de gril er op en dan kan hij de brug op om naar de handrem te kijken.
Hey Arjan,
Netjes hoor! Gaat voorspoedig lees ik. Ook dat hij ineen keer start na een paar maand stilstand is netjes! Tja een toyo blok
Niets klink zo lekker als een Td5
We zien jullie dus in de series met het jubileum weekend? Ga er vanuit dat de apk een formaliteit is nu
Groetjes Jan
Vraag over stekkers verwijderd en in nieuw topic geplaatst
(Moderator Roger 72)
Netjes hoor! Gaat voorspoedig lees ik. Ook dat hij ineen keer start na een paar maand stilstand is netjes! Tja een toyo blok
We zien jullie dus in de series met het jubileum weekend? Ga er vanuit dat de apk een formaliteit is nu
Groetjes Jan
Vraag over stekkers verwijderd en in nieuw topic geplaatst
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
- arjan_de_jong
Hey Jan,
Ja lijkt helemaal goed te komen nu. Ik neem aan dat er nu verder geen verassingen meer zijn.
Kwam er net achter dat de ruiten sproeier nog verstopt zit maar daar kijken we morgen verder naar. Gaan er even van uit dat het enkel door blazen is.
Moet heel gek lopen als we niet met de series komen. We komen iig maar anders is het met de "bultkap" defender
Ja lijkt helemaal goed te komen nu. Ik neem aan dat er nu verder geen verassingen meer zijn.
Kwam er net achter dat de ruiten sproeier nog verstopt zit maar daar kijken we morgen verder naar. Gaan er even van uit dat het enkel door blazen is.
Moet heel gek lopen als we niet met de series komen. We komen iig maar anders is het met de "bultkap" defender
Ziet er goed uit! Succes met de keuring!
Men moet ook maar net het inslag-apparaat kwijt kunnen ergens. Als de plaats wordt veranderd wordt ook je kentekenbewijs vervangen trouwens, aangezien daar de plaats van het chassinummer vermeld wordt.
Edward schreef:ronald93 schreef:Herinslag gebeurt nooit op de originele plaats.
Oh? Dan heb ik dat vier keer verkeerd gezien bij de RDW. Bij complete vervanging van de voorpoot is het steeds op ongeveer dezelfde plaats terug gegraveerd.![]()
![]()
Laatste keer is wel ongeveer 6 jaar geleden dus wellicht loop ik achter, maar nooit is dus niet waar.....
Men moet ook maar net het inslag-apparaat kwijt kunnen ergens. Als de plaats wordt veranderd wordt ook je kentekenbewijs vervangen trouwens, aangezien daar de plaats van het chassinummer vermeld wordt.
- arjan_de_jong
Dat is dus een tijdje al niet meer.
Laatst op het werk nog een auto waar een nieuw nummer op een andere plek was geslagen door de RDW maar oude plek stond nog op de papieren. Na lang zoeken kwamen we het nieuwe nummer tegen.
Laatst op het werk nog een auto waar een nieuw nummer op een andere plek was geslagen door de RDW maar oude plek stond nog op de papieren. Na lang zoeken kwamen we het nieuwe nummer tegen.
- arjan_de_jong
Bezig met de handrem. Heeft flink wezen klapperen 1 veer gebroken.
Dus eigenlijk met spoed nieuwe schoenen en een veer nodig. (heb ook al een gezocht topic geopend.)
Dus eigenlijk met spoed nieuwe schoenen en een veer nodig. (heb ook al een gezocht topic geopend.)
- arjan_de_jong
En kom net terug uit Heemskerk met een setje schoenen voor de handrem en veren. We gaan er morgen mee bezig.
Vandaag koelvloeistof even goed ontlucht en verder nog wat kleine dingen.
Vandaag koelvloeistof even goed ontlucht en verder nog wat kleine dingen.
- arjan_de_jong
Handrem werkt weer naar behoren!
Met de goede blokken was het nu zo gedaan.

En nu staat hij weer mooi buiten naast zijn jonge broer!

Om 2 uur bij de RDW wezen.
Met de goede blokken was het nu zo gedaan.

En nu staat hij weer mooi buiten naast zijn jonge broer!

Om 2 uur bij de RDW wezen.