Hoi Piet,
Ik ben er nog niet aan begonnen. Ik heb een hardtop op de kop getikt en die ben ik in Friesland wezen halen, wat een end is dat vanuit Heerlen. Ik ga eerst de tussen bak schoonmaken bekijken en dan ga ik eraan beginnen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Waar moeten de gaten komen?
- Hans Laro 88
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 24 Feb 2013, 15:06
- Locatie: Heerlen
Re: Waar moeten de gaten komen?
Groet,
Hans
Series 3 88 2 1/4 softtop 1975
Hans
Series 3 88 2 1/4 softtop 1975
- Hans Laro 88
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 24 Feb 2013, 15:06
- Locatie: Heerlen
Re: Waar moeten de gaten komen?
Piet e.a.
Deze winterweken gebruikt om verder te klussen. Binnenkant compleet verwijderd. 2WD tussenbak verwijderd en de 4WD tussenbak inclusief de voorwielaandrijving geplaatst. Ik kan nu eindelijk je tekeningen voor de gaten gaan gebruiken.....
Zoals jullie zien heb ik me ook uitgeleefd met de poetslap en de verfbus.
Deze winterweken gebruikt om verder te klussen. Binnenkant compleet verwijderd. 2WD tussenbak verwijderd en de 4WD tussenbak inclusief de voorwielaandrijving geplaatst. Ik kan nu eindelijk je tekeningen voor de gaten gaan gebruiken.....
Zoals jullie zien heb ik me ook uitgeleefd met de poetslap en de verfbus.
Groet,
Hans
Series 3 88 2 1/4 softtop 1975
Hans
Series 3 88 2 1/4 softtop 1975
Re: Waar moeten de gaten komen?
Ziet er goed uit
. ben benieuwd
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten