wat nou cilinders?!(aantal)

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
tim
Berichten: 2024
Lid geworden op: 07 Mar 2010, 11:27
Locatie: Gouda

Re: wat nou cilinders?!(aantal)

Berichtdoor tim » 14 Apr 2013, 22:44

R1200C schreef:De dag nadat de zilvervloot hier binnen is gevaren bel ik naar Bologna dat ik een Hypermotard kom halen hoor. ERRUG mooi!



An sich een fraai ding, maar wellicht precies wat edward stelt, te mode gevoelig.
is die over pakweg 3 jaar ook nog mooi in je beleving?
ik weet het niet..

Dat soort dingen scheuren wel als een banaan, niet normaal..
Een goede vriend van me heeft een totaal aangepaste xr600r in die stijl.
Daar rij je je dus echt zo dood mee als je niet oppast
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Gebruikersavatar
Edward
Berichten: 7928
Lid geworden op: 18 Jun 2007, 16:14

Re: wat nou cilinders?!(aantal)

Berichtdoor Edward » 14 Apr 2013, 22:51

Doet u mij deze maar. Hoewel ik nog steeds keiblij ben met mijn inmiddels 15 jaar oude Bandit. Komende week gaat ie naar de dokter om afgebouwd te worden. :D :D
Bijlagen
Moto Guzzi V11 Sport Scura 01  1.jpg
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

tim
Berichten: 2024
Lid geworden op: 07 Mar 2010, 11:27
Locatie: Gouda

Re: wat nou cilinders?!(aantal)

Berichtdoor tim » 14 Apr 2013, 23:00

Snap gewoon niet dat je dat soort dingen niet zelf doet.
Allemaal toch licht, goed te overzien werk lijkt mij?
En ook niet het vervelendste werk om te doen, lijkt me deel 2
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Roger B.
Berichten: 10154
Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)

Re: wat nou cilinders?!(aantal)

Berichtdoor Roger B. » 14 Apr 2013, 23:16

lastig met één hand ;-)
gone

tim
Berichten: 2024
Lid geworden op: 07 Mar 2010, 11:27
Locatie: Gouda

Re: wat nou cilinders?!(aantal)

Berichtdoor tim » 14 Apr 2013, 23:21

Ooh, okee.. denk ik..
Maar goed, voor nu duidelijk.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Gebruikersavatar
R1200C
Berichten: 978
Lid geworden op: 10 Mar 2008, 15:44
Contact:

Re: wat nou cilinders?!(aantal)

Berichtdoor R1200C » 15 Apr 2013, 10:27

Toen ik (ook) 15 jaar geleden deze kocht vroegen mensen zich dat ook af Tim:

Afbeelding

Tot nu toe nog geen moment spijt van gehad en ik verwacht ook niet dat dat ooit zal komen. Misschien dat ze een mooiere of betere versie van de Hypermotard maken maar aangezien ik voorlopig de staatsloterij nog niet gewonnen heb heb ik nog de tijd om mijn definitieve keuze te maken :lol:
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

tim
Berichten: 2024
Lid geworden op: 07 Mar 2010, 11:27
Locatie: Gouda

Re: wat nou cilinders?!(aantal)

Berichtdoor tim » 15 Apr 2013, 21:07

Ik vind het wel apart joost dat je dan (ook) gek bent op zo'n hypermotard, daar dat een totaal andere fiets is dan de bondcruiser die je nu hebt.
Niet dat je smaak beperkt dient te blijven tot 1 type fiets uiteraard, maar de modellen liggen wel ver uit mekaar.

Een beetje naar aanleiding van gisteren keek ik eens op de site van BMW nederland , maar die herrdoctors brengen tegenwoordig ook wel erg hip snel spul uit zeg!
(als in de s1000rr en die hp4)
Dat is gewoon onbmw!
193 pk voor die hp4, die moet gewoon door de 300 grens gaan volgens mij.

Maar goed , wat telt: happy zijn met het ding wat je hebt.
Een leven geleden las ik eens een artikel over de bekende en allom gewaardeerde aneenogwat, (zo'n inslaapdoctor) dr ik meen bob smalhout oid.
Waar het effe omgaat, in dat artikel kwam dus naar voren dat hij in het weekend nog wel eens wat leuks/fijns wou doen, namelijk een ritje maken op z'n MZ 250.
Wellicht bekent bij je, toendertijd(ik praat nu over begin jaren 90) al een soort trabant op 2 wielen uit het fred flinstone tijdperk.
Prachtig om te lezen hoe een geleerd persoon met ws geld als water helemaal senang kan zijn op zo'n soort ding!!
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Gebruikersavatar
R1200C
Berichten: 978
Lid geworden op: 10 Mar 2008, 15:44
Contact:

Re: wat nou cilinders?!(aantal)

Berichtdoor R1200C » 15 Apr 2013, 21:16

Het leuke van uitersten is dat je van alles kunt genieten. Mijn BMW is geen racer en daardoor kun je er heerlijk relaxed op rijden. Pak ik dan een keer de kans om op een snellere fiets te rijden dan kan ik daar ook van genieten. Maar ik weet dat ik weinig lol op een snelle motor zou hebben als ik continu van 3 naar 6 moet schakelen omdat ik die versnellingen niet nodig heb (althans dat vindt de wetgever en ik wil mijn rijbewijs niet kwijt).

Overigens snap ik mensen juist niet die meer en meer van hetzelfde in de schuur hebben staan of die hun huidige motor inruilen voor de opvolger daarvan. Jaja, zal in alles wel iets beter zijn maar waarom niet een keer een andere smaak?

Het enige waar ik eenkennig in ben zit naast me op de bank (aan beide kanten :lol: ).
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

Roger B.
Berichten: 10154
Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)

Re: wat nou cilinders?!(aantal)

Berichtdoor Roger B. » 15 Apr 2013, 21:17

voor als je niet kunt kiezen tussen Motor en Auto...

Afbeelding

Bombardier Can-Am . . . Vanmorgen nog gezien in de file A30/A1 ..berijder met Harley jasje :roll: :roll:
gone

tim
Berichten: 2024
Lid geworden op: 07 Mar 2010, 11:27
Locatie: Gouda

Re: wat nou cilinders?!(aantal)

Berichtdoor tim » 15 Apr 2013, 21:25

Joost;

je hebt helemaal gelijk.
Ik heb op fietsengebied ook diverse smaken, van een tw 125 op mijn locale pizza's te halen tot die zzr als ik (zin in) haast heb, en daartussen in dus nog eea aan ander spul.

Roger; is dat voor de nederlandse wet een motor of auto?
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is


Terug naar “Kroeg”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten