Waarom Top Gear geen autoprogramma te noemen is...

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Barf

Re: Waarom Top Gear geen autoprogramma te noemen is...

Berichtdoor Barf » 14 Apr 2013, 10:28

Potver de potver, dus exit originele velgen... Mannen jullie worden bedankt!! :lol:

Ik heb nog een set liggen van die 8 spaaks velgen. Vind ze alleen niet zo mooi. maar ja. En daar zitten nu 10,5 brede banden op. Dus dan gaan die het worden.

Wat is er toch een hoop kennis op het forum zo met z'n allen, dat blijft me verbazen!! :shock:

Is er tijdens het LRCH 25jr nog een "forum-bijklets-wie-is-wie-rond-het-kampvuur-avond"??? Of gaan er dan gewonden vallen?? haha :lol:

Groet
Bart
Beter één Land Rover in de hand, dan helemaal geen hand!

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 14 Apr 2013, 10:48

wat ik me bij standaard RRC velg voorstel valt bij mij ook niet in de categorie "mooi".... (net als eightspokes)

tweedehands velgen voor een RRC, Disco1 of Defender zijn toch makkelijk te vinden en niet duur?
gone

retep

Berichtdoor retep » 20 Apr 2013, 13:12

Top gear is geen informatief autoprogramma, maar willen we dat eigenlijk wel? Want op die duffe programma's met geneuzel over het verbruik, het aantal liters
bagageruimte en de in de kleur meegespoten bumper, zit toch geen mens meer op te wachten?

Roover1

Berichtdoor Roover1 » 22 Apr 2013, 12:14

retep schreef:Top gear is geen informatief autoprogramma, maar willen we dat eigenlijk wel? Want op die duffe programma's met geneuzel over het verbruik, het aantal liters
bagageruimte en de in de kleur meegespoten bumper, zit toch geen mens meer op te wachten?

Ben ik het helemaal mee eens. Neem bijvoorbeeld fifth gear. Ronduit saai programma met inhoud waar niemand op zit te wachten. Ik vind het ongeveer hetzelfde om te zeggen hoe iets smaakt: je moet het toch zelf ervaren. Als je een auto op 't oog hebt ga je toch lekker een proefrit maken? Ik vind informatieve programma's zelf altijd wel het leukst om te kijken (en Top Gear), maar niet als het om auto's gaat..
Auto's maken de man

Terug naar “Kroeg”