Feit blijft dat dit jouw kant van het verhaal is en al zou een bedrijf hier reageren dan verzand dat in een kansloos welles nietes. Dus wat wil je nu eigenlijk bereiken?
Dat er fouten gemaakt worden is bekend, overal waar gewerkt wordt gebeurt dat.........
dealer/garage voor onderhoud Noord-Holland
Re: dealer/garage voor onderhoud Noord-Holland
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Roger B.
nog afgezien van het feit (en ik kan niet oordelen of dit zo is, want daarvoor is je info te beknopt) dat uitlijning, bandenslijtage en gloeipluggen allemaal dingen zijn die in het gebruik slijten danwel ontregelt raken.
als een band bij een beurt zo ver afgereden is als op de foto moet ie vervangen danwel melding aan de bestuurder/eigenaar gedaan worden. Maar als een dealer te snel zegt dat banden vervangen moeten,is het weer een geldklopper die banden wil verkopen.
Zoals Edward al zei, het blijft een eenzijdig verhaal waarvan wij als toeschouwers alleen uit kunnen gaan van jouw mening en beleving.
als een band bij een beurt zo ver afgereden is als op de foto moet ie vervangen danwel melding aan de bestuurder/eigenaar gedaan worden. Maar als een dealer te snel zegt dat banden vervangen moeten,is het weer een geldklopper die banden wil verkopen.
Zoals Edward al zei, het blijft een eenzijdig verhaal waarvan wij als toeschouwers alleen uit kunnen gaan van jouw mening en beleving.
gone
Tja men mag zelf weten wat voor garage men neemt en of ze te ver gaan.
En de achterbanden waren bij een beurt lang niet zo ver scheef afgesleten als op de foto, gewoon niet normaal zo snel.
Draai maar eens een paar slagen aan de verstelling in je spoorstang en let eens op slijtage en het slijtagepatroon van je profiel en op de grip die er overblijft.
En de achterbanden waren bij een beurt lang niet zo ver scheef afgesleten als op de foto, gewoon niet normaal zo snel.
Draai maar eens een paar slagen aan de verstelling in je spoorstang en let eens op slijtage en het slijtagepatroon van je profiel en op de grip die er overblijft.
-
Roger B.
ja tuurlijk ik ga even mijn banden verkloten... ik weet prima wat oorzaak (en gevolg daarvan) kan zijn van scheef afslijten van de banden. (niet alleen de afstelling van spoor en andere wielstanden bij de weg....)
gone
Mijn 110 TD5 uit 2000 komt nauwelijks in de garage. 1 x per 2 jaar filters en motorolie vervangen, doe ik zelf. Is in 2004 een keer bij de landroverdealer UAB geweest voor een onderhoudsbeurt, alwaar men het nodig vond om remblokken achter en de ruitenwissers te vervangen, die allemaal nog helemaal goed waren. Tevens heeft men alle wielen er af gehad en er willekeurig weer op gezet, waarna de minder goede achterwielen voor zaten, met trillingen als gevolg. Even warmrijden en schoonblazen voor de roettest hadden ze nog nooit van gehoord, dus hebben ze het management een stuk of wat keren gereset, wat niets uithaalde. Dat was de eerste en meteen de laatste keer, dat wordt gesnapt.
Reparaties in 13 jaar: 1 keer de kabelboom onder het kleppendeksel vervangen, de lichthoofdschalelaar gerepareerd, het stuurslot gerepareerd. Banden vervangen bij 70.000 km, nu, bij 170.000 km bijna aan nieuwe toe. Vorig jaar zelf nieuwe riem omgelegd, fluitje van een cent als je een beetje lenig bent.
Inmiddels een prima hulp gevonden voor advies, als de auto de brug op moet en voor APK: Jeroen's Autoservice in Den Dolder.
Reparaties in 13 jaar: 1 keer de kabelboom onder het kleppendeksel vervangen, de lichthoofdschalelaar gerepareerd, het stuurslot gerepareerd. Banden vervangen bij 70.000 km, nu, bij 170.000 km bijna aan nieuwe toe. Vorig jaar zelf nieuwe riem omgelegd, fluitje van een cent als je een beetje lenig bent.
Inmiddels een prima hulp gevonden voor advies, als de auto de brug op moet en voor APK: Jeroen's Autoservice in Den Dolder.
In plaats van klagen op een forum over een garage/dealer, zou ik persoonlijk gaan klagen bij betreffende bedrijf en als er vervolgens geen goede oplossing wordt aangedragen mijn recht hogerop zoeken.
Maar ja....anoniem klagen op een forum is natuurlijk veel interessanter en makkelijker.
Marc
Maar ja....anoniem klagen op een forum is natuurlijk veel interessanter en makkelijker.
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
Je zeurt dat iemand zeurt, beetje hypocriet misschien?!.
Soms kan je zeuren wat je wil, maar soms is het zoals het is.
Schijnbaar is het hier alleen interresant om anoniem garages op een voetstuk te zetten.
Ben er niet op uit om te zeuren maar zie het meer als informatie, en als je het niet wilt weten of als je je gediscrimineerd voelt sla je het maar over.
Soms kan je zeuren wat je wil, maar soms is het zoals het is.
Schijnbaar is het hier alleen interresant om anoniem garages op een voetstuk te zetten.
Ben er niet op uit om te zeuren maar zie het meer als informatie, en als je het niet wilt weten of als je je gediscrimineerd voelt sla je het maar over.
Op een forum posten dat een dealer/garage slecht is of niet deugd, heeft geen enkele informatieve waarde. Het is een persoonlijk relaas, over een persoonlijke ervaring, in een specifiek geval. Ik voel me niet gediscrimineerd, ik ben namelijk op geen enkele manier partij. Ik stoor me er wel aan dat sommige mensen zichzelf blijkbaar zo belangrijk vinden dat ze van mening zijn dat hun oordeel doorslaggevend is in de kwaliteitsbeoordeling van een bedrijf.
Marc
Marc
110CS TD5 uit 2002
Wie plaatst er hier garages anoniem op een voetstuk?
Ik vind het juist erg verfrissend dat de meesten hier gewoon hun eigen naam en/of web adressen bij hun naam hebben staan........
Eenieder is vrij om mij te bellen of op te zoeken om te vragen wat ik wel en niet goed vind aan mijn dealert. Die zal ik eerlijk antwoord geven want hoewel ik over het algemeen zeer tevreden ben is het natuurlijk niet allemaal halleluja.
Maar al dan niet anoniem een half verhaal vertellen over een bedrijf heeft gewoon geen enkel nut. Het blijft een éénzijdig gekleurd verhaal. Zo moet je bijvoorbeeld wel heel lomp zijn om met een auto je banden zo scheef af te slijten in een zo korte tijd als hier beweerd wordt ZONDER iets aan het rijgedrag te merken......
Zo kom je in een eindeloos welles nietes dat niks oplevert en tot niks leidt.
Persoonlijk zal ik het hier dus maar bij laten....

Ik vind het juist erg verfrissend dat de meesten hier gewoon hun eigen naam en/of web adressen bij hun naam hebben staan........
Eenieder is vrij om mij te bellen of op te zoeken om te vragen wat ik wel en niet goed vind aan mijn dealert. Die zal ik eerlijk antwoord geven want hoewel ik over het algemeen zeer tevreden ben is het natuurlijk niet allemaal halleluja.
Maar al dan niet anoniem een half verhaal vertellen over een bedrijf heeft gewoon geen enkel nut. Het blijft een éénzijdig gekleurd verhaal. Zo moet je bijvoorbeeld wel heel lomp zijn om met een auto je banden zo scheef af te slijten in een zo korte tijd als hier beweerd wordt ZONDER iets aan het rijgedrag te merken......
Zo kom je in een eindeloos welles nietes dat niks oplevert en tot niks leidt.
Persoonlijk zal ik het hier dus maar bij laten....
Edward van Vugt