Goedenavond,
Geweldig topicje en ook zeer goed bruikbaar, ook in mijn geval.
Wat mij betreft gaan de ambities ook al wat verder.
Ik ben nu in het stadium van bestaand modificeren zodat er fatsoenlijk mee te rijden valt achter een LaRo
Maar de plannen reiken al iets verder dan dat, in de richtng naar volledige zelfbouw gebaseerd op Sankey, tot en met commercieel custom builds.
Dus topics als deze zeer bruikbaar en welkom.
Dieper nadenken over details , kom je bij stomme dingen als voor of nadelen met koppelingen die op ronde buis gemonteerd worden tov vierkante koker.
Rare vraag misschien maar wat zijn hiervoor argumenten?
Verder de praktische ervaring inmiddels opgedaan (in een ritje van 10 minuten) dat een kleine trailer met eeen smalle spoorbreedte dus helemaal niks is achter een LaRo...ik zag het kreng niet eens in mijn buitenspiegels
Ook in mijn geval.......Ik zal hier gewoon moeten gaan werken met een gewone koppeling, Nato koppelingen heb ik nog niet gezien in Brazilie dus denk ook niet dat ik die door een keuring ga krijgen.
Verder een argument om hem op land Rover wielen te gaan zetten......ik zal hem op de juiste hoogte moeten krijgen omdat bij ons de trekhaak hoog gemonteerd zit, in tegenstelling tot de europese trekhaken die zelfs tot op de juiste hoogte af te stellen zijn
Afijn redenen te over om dit topic in leven te houden en te blijven volgen

gr
Luke