origineel nl leger die lampjes heb ik begrepen.
en bij elektra problemen is toch het eerste wat je pakt aan gereedschap een multimeter? dus hoezo, "ik weet niet of er spanning komt"? meten is weten, de rest is gokken
geen licht wel vonken
Re: geen licht wel vonken
oja zo'n ding heb ik ook nog , zal ik kijken, hopelijk is hij ook voor 24 volt
Re: geen licht wel vonken
Origineel nl leger zijn idd de lampen op de wings. Origineel laro moet je even een parts manual van de 88lw zoeken. (@rob: is deze er of moet hij hiervoor de part manual van de 88 pakken??)
Meeste multi meters kunnen veschillende sspanningen meten.. Zelf gelijkspanning tot hogere voltages. En anders voor 20 euro heb je er eentje.
Meeste multi meters kunnen veschillende sspanningen meten.. Zelf gelijkspanning tot hogere voltages. En anders voor 20 euro heb je er eentje.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen