Ben ook al heel wat plaatjes op internet tegen gekomen.
Wegens een schoonvader in het ziekenhuis waar we gister heen moesten even geen kans gezien om de vakantiebeurs te bezoeken. Maar ondertussen wel in contact met PSP.
We staan nog steeds open voor mensen die hun D130 camper willen verhuren.
Defender 130 camper?
- Andre Kuijt
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 15 Jan 2007, 11:51
- Contact:
Re: Defender 130 camper?
Discovery 2 TD5 2002
Defender 90 300tdi 1997
Defender 90 200tdi Offroad vehicle
http://www.andrekuijt.nl
Wilt u elektrisch varen? Neems eens een kijkje op:
http://www.akmaritimeservice.nl
Defender 90 300tdi 1997
Defender 90 200tdi Offroad vehicle
http://www.andrekuijt.nl
Wilt u elektrisch varen? Neems eens een kijkje op:
http://www.akmaritimeservice.nl
Re: Defender 130 camper?
op je 110 'n hefdak zetten, en de camper is bijna compleet...
Louis
Louis
Re: Defender 130 camper?
Andre, wellicht mosterd na de maaltijd, (omdat je 'm zelf al had gespot)maar sinds half maart staat er een 130 met afzetcampercontainer te koop op MP.
Misschien een idee om eens contact met hem te leggen, ter info qwa rijervaring of wellicht huuroptie.
Misschien een idee om eens contact met hem te leggen, ter info qwa rijervaring of wellicht huuroptie.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re: Defender 130 camper?
Op de prik worden nu Def's te huur aangeboden. Zo op de foto te zien 110 met klapdak en 130 met daktent.
Groet Ron
Ps: Oepsie, is een 90 in plaats van 130
Groet Ron
Ps: Oepsie, is een 90 in plaats van 130
110-Td5 X-tech 2006
- Andre Kuijt
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 15 Jan 2007, 11:51
- Contact:
Re: Defender 130 camper?
Even een tijdje op zee gezeten. Weer terug van weggeweest.
Maar besloten om deze vakantie met de 90 te gaan en gewoon de Oz-tent mee te nemen.
Bed voor de kleine meid in de 90 maken, roofrack of steunen op het dak voor de tent en dan nog wat mooi weer, komt het vast goed.
Nu met het veranderen van de belastingregels, nog eens goed kijken naar de 110 die ik heb staan wat ik daar eventueel voor moois van kan maken.
Maar besloten om deze vakantie met de 90 te gaan en gewoon de Oz-tent mee te nemen.
Bed voor de kleine meid in de 90 maken, roofrack of steunen op het dak voor de tent en dan nog wat mooi weer, komt het vast goed.
Nu met het veranderen van de belastingregels, nog eens goed kijken naar de 110 die ik heb staan wat ik daar eventueel voor moois van kan maken.
Discovery 2 TD5 2002
Defender 90 300tdi 1997
Defender 90 200tdi Offroad vehicle
http://www.andrekuijt.nl
Wilt u elektrisch varen? Neems eens een kijkje op:
http://www.akmaritimeservice.nl
Defender 90 300tdi 1997
Defender 90 200tdi Offroad vehicle
http://www.andrekuijt.nl
Wilt u elektrisch varen? Neems eens een kijkje op:
http://www.akmaritimeservice.nl
Re: Defender 130 camper?
De belastingdienst geeft aan dat de kampeerauto van "fabriekswege" een minimale binnenhoogte van 170 of 130 (met klapdak) centimeter moet hebben. Nou zal dat vanuit de Land Rover fabriek niet gaan lukken, maar wat wellicht het uitzoeken waard is, is of je zelf "fabrikant" kunt worden.
Vanuit mijn andere hobby-auto, een Le Patron 4, weet ik dat de 3-wielige variant daarvan als "lomax 3" op kenteken komt i.p.v. de originele citroen 2cv (wat die van mij, 4-wielig, op kenteken nog steeds is). Dat is volgens mij ooit gerealiseerd door een individuele goedkeuring. Als je de kampeerauto op basis van een 130 als "piet snot RV" op kenteken kunt krijgen, dan ben jij dus de fabrikant en is die dus vanaf fabriek geleverd met een binnenhoogte van 130 cm (moet je dat natuurlijk wel zo maken).
Zomaar een gedachtenspinsel. Ik heb ook geen idee wat de kosten van zo'n keuring zijn en alle heisa die er bij komt.
Groeten
Joachim
Vanuit mijn andere hobby-auto, een Le Patron 4, weet ik dat de 3-wielige variant daarvan als "lomax 3" op kenteken komt i.p.v. de originele citroen 2cv (wat die van mij, 4-wielig, op kenteken nog steeds is). Dat is volgens mij ooit gerealiseerd door een individuele goedkeuring. Als je de kampeerauto op basis van een 130 als "piet snot RV" op kenteken kunt krijgen, dan ben jij dus de fabrikant en is die dus vanaf fabriek geleverd met een binnenhoogte van 130 cm (moet je dat natuurlijk wel zo maken).
Zomaar een gedachtenspinsel. Ik heb ook geen idee wat de kosten van zo'n keuring zijn en alle heisa die er bij komt.
Groeten
Joachim
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten