weet iemand waar ik een paar van deze hoekcovers kan kopen?
het spoilertje mag ook erbij.

retep schreef:en dit is ook wle een mooi kleurtje groen. Weet je ook daar het kleurnummer van?
retep schreef:even een vraagje tussendoor.
weet iemand waar ik een paar van deze hoekcovers kan kopen?
het spoilertje mag ook erbij.
Roger B. schreef:mbt die hoeken...getver... dit is niks waarmee je meer en makkelijker geld voor de RRC krijgt, de meeste RRC-kopers zullen dit niet als positief zien
RobStewart schreef:retep schreef:en dit is ook wle een mooi kleurtje groen. Weet je ook daar het kleurnummer van?
According to the build sheet of M470WDM (SALLHAM33MA654845) she is British Racing Green (LRC617). She is also one of 26 specially built 4.2 Autobiographies.
Rob
piet_g schreef:die spoiler zou ik ook niet doen.. een RRC is nu niet echt een wagen die een vleugel nodig heeft om op de weg gedrukt te worden.. daar is tie al zwaar genoeg voor.
Buiten dat die spoiler op de foto in mijn ogen ook niet past op de RR.
Als je de auto een kleur wilt geven voor de verkoop, dan moet je eens zoeken naar goed verkopende kleuren op de oude RRC, dan heb je iets van statistische onderbouwing, maar buiten dat zou ik ook er voor kiezen om een originele kleur er op te zetten zoals de groen kleur die een paar keer voor bij kwam.
mijn verwachting is namelijk dat als iemand op zoek is naar een dergelijke auto, hij deze meer koopt op algemene staat (dus technisch, interieur en lak goed) dan op speciale kleuren,.. dat meer iets wat in het segment van de kleine auto's zit.
dennis83 schreef:Ook ik als RRC rijder in de zelfde kleur zeg origineel houden. Dit bijft toch tet mooiste, en zo behoud de auto zijn originaliteit. Liefhebbers hebben hier het meeste geld voor over.
Groeten
Dennis
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten