Highlander schreef:Erik Vos schreef:waarom ik weer![]()
heb ik er een wat het wel doet![]()
Je schakeld hem al in op een verkeers drempel
ja dat moet hier in het Gooi wel
Highlander schreef:Erik Vos schreef:waarom ik weer![]()
heb ik er een wat het wel doet![]()
Je schakeld hem al in op een verkeers drempel
christd77 schreef:Hoi forum vrienden ik ben sinds 2 dagen de trotse eigenaar van een disco 2 td5 2004.
Nu wat vraagjes hoe werkt hill descent en hoe weet ik of het goed werkt?
christd77 schreef:Ik zoek trouwens nog gordels voor achter hij is grijs kenteken en ik bouw hem om naar geel.
Dommel schreef:HDC heeft mij al geregeld kunnen helpen, doet 't meteen. Is het soms doorontwikkeld?, gezien leeftijd D2 en FL2?
Thomas Td5 schreef:Dommel schreef:HDC heeft mij al geregeld kunnen helpen, doet 't meteen. Is het soms doorontwikkeld?, gezien leeftijd D2 en FL2?
HDC was speciaal ontwikkeld voor de Freelander. Het is later toegevoegd aan de Discovery II en andere Land Rovers.
In de Land Rovers met terrain response is de afdaalsnelheid afhankelijk van je setting van terrain response. Verder kun je het als bestuurder nog verder bijsturen met de cruise control knoppen aan het stuur. (Als je die hebt tenminste...)
Edward schreef:Het systeem uit de Disco 2 of Freelander 1 vergelijken met het systeem uit een Fl2, D4, of L405 is ongeveer hetzelfde als T-Ford vergelijken met een Prius!![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten