Sfeer alhier

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Roger B.

Re: Sfeer alhier

Berichtdoor Roger B. » 02 Feb 2013, 22:20

@Tim

dat treffen gaat er wel weer komen ergens komende twee maanden....

@jan

Ik ben altijd redelijk herkenbaar geweest, die dikke met die Duitse kentekenplaat :mrgreen:
eerst die witte D2 was erg herkenbaar, nu zwarte RR p38, iets minder in het oog springend...
De DSE gaat niet verder dan greenlanen, dus ik ben tegenwoordig niet zo veel meer op de evenementen... De HSE heeft in het duurste geval een nieuw blok nodig (drukopbouw koelsysteem) dus dat duurt nog even,maar die gaat wel offroad spelen en heeft dan geen kenteken waarschijnlijk 8-) :roll:

@Edward
ach zo ver woon je ook niet...het is Nederland maar......langer dan een uur of 4 rijden is het nooit :roll:
gone

JanTD5

Berichtdoor JanTD5 » 02 Feb 2013, 22:24

@Roger,

Dan hebben we in Heerde nog even bij elkaar gestaan geloof ik. Was met Arjan en jij stond bij Raymond, als ik het goed heb. Was die met die bolle kop met bril :mrgreen: Volgende keer schiet ik je wel aan.

Groeten Jan
Laatst gewijzigd door JanTD5 op 02 Feb 2013, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.

JanTD5

Berichtdoor JanTD5 » 02 Feb 2013, 22:30

Weet niet wie er allemaal naar het bikkel weekend gaan. Maar misschien een aanzet om sommigen eens te ontmoeten?

Groeten Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

tim

Berichtdoor tim » 02 Feb 2013, 23:05

In het ALGEMEEN,

je moet ook wat moeite willen doen om je iets eigen te maken.
concreet, in het geval van edwards voorstel en inderdaad de relatieve uithoek waar hij en ingrid wonen, dan heb ik zo iets van "niet meuten", die auto in en rijden.
Voor mij is Nijmegen(oost gelre treffen) ook 2 keer 5 kwartier.
Daarnaast is de stek van edward meer dan het bezoeken waard, naast de onthaastende factor die je ten deel valt gezien de omgeving.
Maar natuurlijk moet het altijd passen in je agenda, dat spreekt voorzich.

Maar staand op de kansel; :mrgreen: tijd heb je niet, die maak je.

voor mezelf, het bikkelweekend heb ik aan me voorbij laten gaan, bij een volgend lrch evenement zal ik er denk ik wel weer bij zijn(een mat groene 110 met 2 dakdragers, afdeling werkauto ipv showroomstaat).
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 03 Feb 2013, 00:06

JanTD5 schreef:@Roger,

Dan hebben we in Heerde nog even bij elkaar gestaan geloof ik. Was met Arjan en jij stond bij Raymond, als ik het goed heb. Was die met die bolle kop met bril :mrgreen: Volgende keer schiet ik je wel aan.

Groeten Jan

oef, kan me je effe niet voor de geest halen... ik was wel met o.a. Ray daar inderdaad
gone

marcenvon

Berichtdoor marcenvon » 03 Feb 2013, 08:44

tim schreef:In het ALGEMEEN,

je moet ook wat moeite willen doen om je iets eigen te maken.
concreet, in het geval van edwards voorstel en inderdaad de relatieve uithoek waar hij en ingrid wonen, dan heb ik zo iets van "niet meuten", die auto in en rijden.
Voor mij is Nijmegen(oost gelre treffen) ook 2 keer 5 kwartier.
Daarnaast is de stek van edward meer dan het bezoeken waard, naast de onthaastende factor die je ten deel valt gezien de omgeving.

Warmenhuizen was ook de moeite waard geweest voor je hoor LOL :lol:
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)

JanTD5

Berichtdoor JanTD5 » 03 Feb 2013, 10:16

Roger B. schreef:
JanTD5 schreef:@Roger,

Groeten Jan

oef, kan me je effe niet voor de geest halen... ik was wel met o.a. Ray daar inderdaad

Dat kan ik me voorstellen ;) Was ook best gezellig druk.

Groeten Jan

tim

Berichtdoor tim » 03 Feb 2013, 10:55

marcenvon schreef:
tim schreef:
Warmerhuizen was ook de moeite waard geweest voor je hoor LOL :lol:

Heb je een pmtje gestuurd!
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

ErwinD90

Berichtdoor ErwinD90 » 03 Feb 2013, 14:54

Ik moet nog steeds een beetje wennen aan het nieuwe forum. Dat de linkjes niet automatisch in een nieuw scherm openen zorgt er zo nu en dan voor dat ik niet meer op het forum terugkeer omdat ik uiteindelijk heel ergens anders terecht kom.

De sfeer vind ik goed en het geharrewar zo nu en dan juist vaak heel komisch. Ik steek veel op van de onderwerpen in de afdeling Techniek maar ik ben te weinig onderlegd vooralsnog om zinnige bijdragen te leveren. En omdat ik er een heel ander levensritme op na houd dan de gemiddelde mens is het niet zo vanzelfsprekend voor mij om op elk evenement aanwezig te zijn. Ik werk namelijk altijd in het weekend en om vier uur 's nachts gaan slapen is voor mij op tijd ;)

Maar de 4x4 vakantiebeurs staat weer voor de deur en daarna het jubileum en dat is allemaal bij mij om de hoek! En dan van de zomer Veldhoven. Dus wellicht spreken we elkaar op een van die gelegenheden.

Groeten!
Bijlagen
Erwin NGNG.jpg
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

Dragon

Berichtdoor Dragon » 03 Feb 2013, 17:14

Edward schreef:Wellicht wordt het dan toch weer eens tijd voor een forum BBQ. Die heb ik een paar keer georganiseerd, al zit ik te ver van de bewoonde wereld voor veel mensen om even langs te gaan.

We hadden er weer een gepland staan, maar ik wacht nog steeds op Luke die zou aangeven wanneer hij in Nederland zou zijn....... Nu die weer lang en breed terug is in Verweggistan kunnen we wel weer een keer wat plannen.

Verder staat voor het voorjaar ook nog een sleuteldag of weekend op de rol wat ook misbruikt kan worden om elkaar eens te ontmoeten. ;)

Nou, ik doe mee hoor! Laat maar weten wanneer.
Ik vind 2 uur rijden geen probleem naar zo'n mooie plek ;)
Leuk om oude bekenden te zien en zeker ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!
:D
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen

Terug naar “Kroeg”