natuurlijk hallo

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
bertboesveld

Re: natuurlijk hallo

Berichtdoor bertboesveld » 30 Jan 2013, 18:00

StefaN schreef:Welkom

Ik heb er 1, maar zou er best nog 1 bij willen hebben die het (net) niet doet. :lol:

Jouw seriesII, 88" of 109" staat op de Laro-stamboomposter. Stuur via pb een mailadres en je krijgt een grote versie om op A1 te laten printen.

Alle nieuwkomers kunnen mij natuurlijk even via pb een mailadres sturen :shock:

Supper , maar hoe kan jou een goede pdf sturen, ?? Gr Bert

StefaN

Berichtdoor StefaN » 30 Jan 2013, 18:52

Je moet even linksonder mijn avatar op 'pb'-knopje drukken, dan verschijnt een mailveld. Daarin zet je even je dagelijkse '@mailadres' en verstuur het Persoonlijke Bericht.
Via dat gestuurde mailadres ontvang je vanavond of morgenvroeg de 'pdf met stamboomposter' via (hulpmedium)Yousendit .
Peace of cake :P

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 30 Jan 2013, 18:53

bertboesveld schreef:
Landmarcs schreef:Uhhh .... als je nu een niet-werkende erbij koopt, gaat die andere dan weer werken ?
(Of moet je dan direct meer niet-werkende exemplaren kopen?)

Groeten MarcS

PS Ik heb er maar eentje, en die doet het eigenlijk altijd, nee niet als ie op z'n gepoetste kant ligt, of net weer terug op z'n wielen gezet is.

Maar je weet hoe de rest van de wereld denk over laro, de eerste vraag die kreeg was id de kou, krijg e het wel warm gestook in zo auto, Gr Bert

Zet thuis de verwarming lager, trek een trui aan, en doe een goede jas aan als je op pad gaat ... nooit mis (je auto zal er maar eens mee ophouden :-) )

Ik heb nu een Puma, en die wordt best warm, duurt eventjes maar da's niet zo gek voor een rijdende "garden shed".

Ben je dan toch nog bang, of kouwelijk, dan moet je aan de standkachel en/of een "Zweedse 220 V Motorvärme".

Groeten MarcS

Dragon

Berichtdoor Dragon » 19 Feb 2013, 19:28

bertboesveld schreef:
Landmarcs schreef:Uhhh .... als je nu een niet-werkende erbij koopt, gaat die andere dan weer werken ?
(Of moet je dan direct meer niet-werkende exemplaren kopen?)

Groeten MarcS

PS Ik heb er maar eentje, en die doet het eigenlijk altijd, nee niet als ie op z'n gepoetste kant ligt, of net weer terug op z'n wielen gezet is.

Maar je weet hoe de rest van de wereld denk over laro, de eerste vraag die kreeg was id de kou, krijg e het wel warm gestook in zo auto, Gr Bert

Welkom hier en,

Met een "Muff" wel :D
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen

tim

Berichtdoor tim » 20 Feb 2013, 08:14

bertboesveld schreef:Yes , geen verkeerde keus hoop ik , ken je hem (de laro) gr bert

Hee Bert, excuus voor de late reactie(niet gezien),

maarreuh, ja, een beetje, dwz ik zag 'm destijds te koop staan op het inet.
Fraai ding!
Veel plezier ermee.

gr floris
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Terug naar “Nieuw op het forum”