Roger B. schreef:dat betaalde ik voor een k-serie kop (80 gulden) al in 1999...... zou me niks verbazen als het dus snel 70-80 euro kost tegenwoordig.
Ik ken weinig mensen die iets aan motorrevisie in eigen beheer laten doen, de meeste zitten dan ook nogeens 200km verderop... heb een paar jaar terug een bedrijf geadviseerd gekregen hier in de buurt voor mijn T4 tdi, en ben er nog niet uit of dat het beste adres was waar ik had kunnen gaan
Tuurlijk, ik lul alleen maar uit m'n nek jonge.

Een klein jaar geleden heb ik de kop van een industrieel VW blok laten controleren. Dat koste 40 euri.......
Een andere kop, van mijn eigen heftruck, ook een VW blok heb ik laten reviseren met nieuwe klepgeleiders, klepzittingen, en 1 nieuwe draad voor de bougie. Kosten: 275 euri.
Beide koppen heeft Ernst gemaakt. Ernst runt een garagebedrijf op 5 minuten rijden in Musselkanaal. Nou woon ik hier pas 7 jaar, dus Ernst heb ik gevonden door te vragen aan mensen die hier al langer wonen en veel met auto's en conversies doen. Wat is daar ingewikkeld aan of niet bevatten voor je??
En al zou het 100 euri kosten om die kop te laten controleren dan is dat nog weinig tov een nieuwe kop van 1500 euri....