Ik heb zo inderdaad zo mijn verwarmde voorruit eruit geslagen (Def was toen nog maar 6 maanden oud). Dat mooie puntje op de spiegel werkt prima als zo'n noodhamer! Altijd handig zo'n laro spiegel
Johan
Binnenspiegel Defender
-
Landmarcs
Re: Binnenspiegel Defender
vandestraatweg schreef:Ik heb zo inderdaad zo mijn verwarmde voorruit eruit geslagen (Def was toen nog maar 6 maanden oud). Dat mooie puntje op de spiegel werkt prima als zo'n noodhamer! Altijd handig zo'n laro spiegel
Johan
Ik schreef ook niet voor niks: met "Gepast Geweld". (Geen ervaring overigens met het nood-hamer-scenario, wel een handige optie.)
MarcS
Het zal wel weer aan mij liggen.
Het is simpeler dan midden in de pot pissen..... Maar goed, als het dan zo moeilijk is dan maar gewoon naar de dealer gaan? Zullen ze echt wel als service voor je doen hoor. Met het naar buiten lopen erbij is het een klus van 30 seconden!

Het is simpeler dan midden in de pot pissen..... Maar goed, als het dan zo moeilijk is dan maar gewoon naar de dealer gaan? Zullen ze echt wel als service voor je doen hoor. Met het naar buiten lopen erbij is het een klus van 30 seconden!
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Yes, het is gelukt
. Ik heb het veertje een beetje gesmeert en met jullie aanwijzingen weer terug geplaatst. Allemaal heel erg bedankt.
Toch wil ik nog even iets kwijt aan Edward (naamgenoot), ik vind het jammer dat jij zo reageert. Dat je zo bent kun je niets aan doen, maar ik ben van mening dat het mensen (lees beginnende Land Rover liefhebbers) afschrikt om lid te worden van een club, waar ze bij iedere vraag (en er bestaan geen domme vragen) zo de grond in geboord worden. Jammer.
Bedankt,
Ed
Toch wil ik nog even iets kwijt aan Edward (naamgenoot), ik vind het jammer dat jij zo reageert. Dat je zo bent kun je niets aan doen, maar ik ben van mening dat het mensen (lees beginnende Land Rover liefhebbers) afschrikt om lid te worden van een club, waar ze bij iedere vraag (en er bestaan geen domme vragen) zo de grond in geboord worden. Jammer.
Bedankt,
Ed
-
Landmarcs
nijmedw schreef:Yes, het is gelukt. Ik heb het veertje een beetje gesmeert en met jullie aanwijzingen weer terug geplaatst. Allemaal heel erg bedankt.
Bedankt,
Ed
Tja, je moet het even weten: De reacties van Edward moet je gewoonlijk met twee ogen lezen, en dan mentaal de juiste mix maken tussen "Het is Edward maar" en "Edward heeft best veel ervaring".
Neem dus vooral Edwards opmerking "Het zal wel weer aan mij - dwz aan Edward - liggen" héél serieus.
Groeten MarcS
nijmedw schreef:Toch wil ik nog even iets kwijt aan Edward (naamgenoot), ik vind het jammer dat jij zo reageert. Dat je zo bent kun je niets aan doen, maar ik ben van mening dat het mensen (lees beginnende Land Rover liefhebbers) afschrikt om lid te worden van een club, waar ze bij iedere vraag (en er bestaan geen domme vragen) zo de grond in geboord worden. Jammer.
Bedankt,
Ed
Oke, ik heb een kwartiertje op mijn handen gezeten, maar ga het toch gewoon neerzetten....
Wat een eeuwig gezeur op Edward, het wordt echt tijd dat daarmee wordt opgehouden op dit forum.
Zijn eerste reactie is heel duidelijk en to-the-point. Zijn laatste is wellicht wat meer " Edward" maar bedenk gewoon even dat Edward ook wel iemand is, die als jij zegt:" het lukt me niet, wil iemand helpen" de eerste zal zijn die zegt: " kom langs, ik help je, en je krijgt nog eindeloos veel koffie ook" .
Daarnaast is Edward een bijna eindeloze bron van kennis en ervaring met Land Rovers, waar nieuwe leden/forumgebruikers best een beetje zuinig op mogen zijn i.p.v. gezeur over zijn schrijfwijze.
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Marco 109 schreef:nijmedw schreef:Toch wil ik nog even iets kwijt aan Edward (naamgenoot), ik vind het jammer dat jij zo reageert. Dat je zo bent kun je niets aan doen, maar ik ben van mening dat het mensen (lees beginnende Land Rover liefhebbers) afschrikt om lid te worden van een club, waar ze bij iedere vraag (en er bestaan geen domme vragen) zo de grond in geboord worden. Jammer.
Bedankt,
Ed
Oke, ik heb een kwartiertje op mijn handen gezeten, maar ga het toch gewoon neerzetten....
Wat een eeuwig gezeur op Edward, het wordt echt tijd dat daarmee wordt opgehouden op dit forum.
Zijn eerste reactie is heel duidelijk en to-the-point. Zijn laatste is wellicht wat meer " Edward" maar bedenk gewoon even dat Edward ook wel iemand is, die als jij zegt:" het lukt me niet, wil iemand helpen" de eerste zal zijn die zegt: " kom langs, ik help je, en je krijgt nog eindeloos veel koffie ook" .
Daarnaast is Edward een bijna eindeloze bron van kennis en ervaring met Land Rovers, waar nieuwe leden/forumgebruikers best een beetje zuinig op mogen zijn i.p.v. gezeur over zijn schrijfwijze.
Allereerste ik het persoonlijk geen moeite met Edward. Maar wat jij stelt weet je pas na een tijdje (iemand leren kennen) Nieuwe forum leden weten dat dus nog niet. Een beetje hetzelfde dat ze Rob Steward (sorry dat ik je erbij haal
Laatst gewijzigd door Sebastian op 23 Jan 2013, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8
Sebastian schreef:Marco 109 schreef:nijmedw schreef:Toch wil ik nog even iets kwijt aan Edward (naamgenoot), ik vind het jammer dat jij zo reageert. Dat je zo bent kun je niets aan doen, maar ik ben van mening dat het mensen (lees beginnende Land Rover liefhebbers) afschrikt om lid te worden van een club, waar ze bij iedere vraag (en er bestaan geen domme vragen) zo de grond in geboord worden. Jammer.
Bedankt,
Ed
Allereerste ik het persoonlijk geen moeite met Edward. Maar wat jij stelt weet je pas na een tijdje (iemand leren kennen) Nieuwe forum leden weten dat dus nog niet. Een beetje hetzelfde dat ze Rob Steward (sorry dat ik je erbij haal) in het engels geen beantwoorden.
Ik weet niet hoe dat bij andere werkt, maar ik las dus dit forum al een hele tijd voordat ik er echt lid van werd. Als je dat doet heb je snel genoeg door wie, hoe en wat lijkt mij...
Maar als je een aantal zaken terugleest zijn er telkens nieuwe gebruikers, die zich storen aan enkele andere zeer deskundige gebruikers van " jaren her" Dat vind ik jammer en zorgt ervoor dat die deskundige langdurige gebruikers gaan afhaken hier.....
Freelander II
- jos.daalmans
Hoi,
Ik heb mijn spiegel aangepast en een Upgrade toegepast
. Toevallig zie je op de reportage het beweegbare nokje en het vast nokje.
Eerst het beweegbare nokje er in prikken en dan aan de andere zijde drukken. De hoeveelheid kracht die je moet zetten valt dan mee.
https://picasaweb.google.com/1012535677 ... p2Rsq2X9gE
Groeten en succes,
Jos
Ik heb mijn spiegel aangepast en een Upgrade toegepast
Eerst het beweegbare nokje er in prikken en dan aan de andere zijde drukken. De hoeveelheid kracht die je moet zetten valt dan mee.
https://picasaweb.google.com/1012535677 ... p2Rsq2X9gE
Groeten en succes,
Jos
Dirty hands are dirty, except caused bij a Land Rover
My car has 16 Rockers, about 49 Rollers and only one Mule to drive it.
My car has 16 Rockers, about 49 Rollers and only one Mule to drive it.