Highlander schreef:Ikke ook nie rije nie, daar heb ik de wagen nie voor ben er nogal zuinig op
Yup..........heel zuinig............Heerde 2012
Highlander schreef:Ikke ook nie rije nie, daar heb ik de wagen nie voor ben er nogal zuinig op
StefaN schreef:dennis83 schreef:Heb er wel zin in maar weet nog niet of het voor mij gaat werken met mijn standaard banden. Vorige keer in Almere stond ik al na 10 meter vast.
Ik ga er nog eens een nachtje over slapen.
Groeten
Dennis
Dennis, almere was inderdaad in een paar opzichten niet geschikt voor een paar uur ontspannen hobbelen. Ik moest in dat eerste traject een 3 op muds vlottrekken. De sporen waren daar over de gehele breedte diep en zompig, kortom logisch dat je daar vast kwam te staan en nu achter je oren krabt. Maar juist in Heerde kunnen de marschals rondom het geheel een nette blauw route uitzetten, waar je prima met basisuitrusting uit de voeten kunt. En wat is er mis met een beetje vastzitten...collegas genoeg die je even een rukje geven hoor. Zorg dat je bij de start voor aan je trekoog een harpsluiting hebt hangen, liefst met treklint eraan en bevestigd op motorkap ofzo. Iemand die je helpt hoeft dan niet zijn schone matialen vies te maken om jou te helpen (gewoon een collegiale tip)... Dan ben je in no-time weer aan het glimlachen.
Plezier, kijken is ook leuk
defender_de_gekste schreef:Hallo allemaal. Ik heb nog niet veel terrein ervaring en vroeg me af of Heerde dan leuk is met een 90 v8 op wegbanden? Of sta ik dan meer stil en moet ik de hele tijd gesleept worden? Heb er geen lier opzitten en een sleeplimt moet ik nog ven snel halen op zaterdag ochtend...
Bedankt alvast!
piet_g schreef:StefaN schreef:dennis83 schreef:Heb er wel zin in maar weet nog niet of het voor mij gaat werken met mijn standaard banden. Vorige keer in Almere stond ik al na 10 meter vast.
Ik ga er nog eens een nachtje over slapen.
Groeten
Dennis
Dennis, almere was inderdaad in een paar opzichten niet geschikt voor een paar uur ontspannen hobbelen. Ik moest in dat eerste traject een 3 op muds vlottrekken. De sporen waren daar over de gehele breedte diep en zompig, kortom logisch dat je daar vast kwam te staan en nu achter je oren krabt. Maar juist in Heerde kunnen de marschals rondom het geheel een nette blauw route uitzetten, waar je prima met basisuitrusting uit de voeten kunt. En wat is er mis met een beetje vastzitten...collegas genoeg die je even een rukje geven hoor. Zorg dat je bij de start voor aan je trekoog een harpsluiting hebt hangen, liefst met treklint eraan en bevestigd op motorkap ofzo. Iemand die je helpt hoeft dan niet zijn schone matialen vies te maken om jou te helpen (gewoon een collegiale tip)... Dan ben je in no-time weer aan het glimlachen.
Plezier, kijken is ook leuk
idd.. het is dat onze 3 op dit moment uit elkaar ligt voor wat reparatie / upgrade die iets minder snel gaat dan gehoopt, maar goed. wij hadden er ook bij geweest ondanks de basis uitrusting. Gewoon een andere uitdaging en indien het idd toch niet lukt dan even vriendelijk zwaaien, kabel er aan en hop je kunt weer verder.
die sleepkabel al vast hebben zitten aan de voorzijde is overigens een goed idee als je neus de modder in duikt. scheelt je weer vanaf je bumper je sleepoog vinden
defender_de_gekste schreef:Hallo allemaal. Ik heb nog niet veel terrein ervaring en vroeg me af of Heerde dan leuk is met een 90 v8 op wegbanden? Of sta ik dan meer stil en moet ik de hele tijd gesleept worden? Heb er geen lier opzitten en een sleeplimt moet ik nog ven snel halen op zaterdag ochtend...
Bedankt alvast!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten