Nee, das veel te hip!
ik wil zo'n outdoording; een beetje als een surinaamse dame, dan heb je wat in handen :blush: :silly:
gewoon een mooi fraai stoer ding.
gewoon als een defender.
OT naamtype laptop
Re:OT naamtype laptop
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
- Thomas Td5
tim schrijft:
Ik zou dan zo basic mogelijk nemen. Zoals deze: Latitude 6430 ATG
Helaas kan je deze niet met een i3 krijgen. Dat is namelijk al ruim voldoende.
Hij is niet zo rugged als die andere laptop, maar het scheelt je wel 1000 euro. Heb je dat rugged echt nodig? Zoniet dan kan je nog goedkoper gaan.
Als je geen rugged nodig hebt kan je ook naar deze kijken: Latitude E5530
Die is in die uitvoering prima. Kost je 699 euro excl. BTW en excl. verzenden. Dit is wel een zakelijke laptop dus iets steviger dan een gewone consumenten laptop. Als je veel uitzending gemist kijkt kan je nog overwegen op deze een scherm met grotere resolutie te kiezen.
Ik zou je ook adviseren om voor een 64-bits Windows te kiezen.
een beetje fatsoenlijk te kunnen internetten
uitzending gemist kunnen kijken.
aan welke minimale eisen moet dan zo'n tugged laptop voldoen qwa capaciteit?
heel veel meer doe ik niet met de laptop, nog een beetje m'n facturen erop maken enzo, een enkel fototje, maar dan heb je het wel gehad.
Ik zou dan zo basic mogelijk nemen. Zoals deze: Latitude 6430 ATG
Helaas kan je deze niet met een i3 krijgen. Dat is namelijk al ruim voldoende.
Hij is niet zo rugged als die andere laptop, maar het scheelt je wel 1000 euro. Heb je dat rugged echt nodig? Zoniet dan kan je nog goedkoper gaan.
Als je geen rugged nodig hebt kan je ook naar deze kijken: Latitude E5530
Die is in die uitvoering prima. Kost je 699 euro excl. BTW en excl. verzenden. Dit is wel een zakelijke laptop dus iets steviger dan een gewone consumenten laptop. Als je veel uitzending gemist kijkt kan je nog overwegen op deze een scherm met grotere resolutie te kiezen.
Ik zou je ook adviseren om voor een 64-bits Windows te kiezen.
Thomas, veel dank voor de moeite.
die eerste is wel seriues geld zeg, kanonne.
Maar goed, ik ga eens wat huiswerk doen.
110 HT 200 Tdi 1989.
tim schrijft:
Praat eens met Martin en Liz. Die gebruiken die dingen op reis en hebber er veel ervaring mee. Wellicht zijn zij aan een upgrade toe en kun je een oude van hen overnemen. In ieder geval kunnen zij je adviseren. www.Landreiziger.nl ;) ;)
Nee, das veel te hip!
ik wil zo'n outdoording; een beetje als een surinaamse dame, dan heb je wat in handen :blush: :silly:
gewoon een mooi fraai stoer ding.
gewoon als een defender.
Praat eens met Martin en Liz. Die gebruiken die dingen op reis en hebber er veel ervaring mee. Wellicht zijn zij aan een upgrade toe en kun je een oude van hen overnemen. In ieder geval kunnen zij je adviseren. www.Landreiziger.nl ;) ;)
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
- Thomas Td5
tim schrijft:
Rugged is duur.
Ik heb zelf voor werk twee laptops. O.a. Latitude E6520 en die bevalt prima. Zit in een metalen behuizing en is steviger dan normale laptops. Niet zo rugged, maar geweldig in een kantoortuin. ;)
Als je geen rugged nodig hebt, dwz je gaat niet midden in een zagerij werken of dit ding door de modder sleuren, zou ik toch naar de Latitude E5530 kijken. Een stuk vriendelijker van prijs is die.
Thomas, veel dank voor de moeite.
Rugged is duur.
Ik heb zelf voor werk twee laptops. O.a. Latitude E6520 en die bevalt prima. Zit in een metalen behuizing en is steviger dan normale laptops. Niet zo rugged, maar geweldig in een kantoortuin. ;)
Als je geen rugged nodig hebt, dwz je gaat niet midden in een zagerij werken of dit ding door de modder sleuren, zou ik toch naar de Latitude E5530 kijken. Een stuk vriendelijker van prijs is die.
Sjezus, ben ik zo doorzichtig?? :unsure:
Dat zou natuurlijk ook kunnen!
nee, gekheid, ik vindt het gewoon mooie stoere dingen.
Het slaat natuurlijk weer helemaal nergens op, zo'n ding thuis, maar ja, mijn halve leven slaat nergens op, dus dan kan dat er ook nog wel bij.
Edward: alsof de duvel ermee speelt, ik moet hem soweiso zeer snel eens bellen, had nog een afspraak met hun staan ivm een speciaal stukje gemaakte bedrading en mijn lieraansluiting.
Bovenstaande :Reaktie op die van Roger.
Het slaat natuurlijk weer helemaal nergens op, zo'n ding thuis, maar ja, mijn halve leven slaat nergens op, dus dan kan dat er ook nog wel bij.
Edward: alsof de duvel ermee speelt, ik moet hem soweiso zeer snel eens bellen, had nog een afspraak met hun staan ivm een speciaal stukje gemaakte bedrading en mijn lieraansluiting.
110 HT 200 Tdi 1989.
-
Landmarcs
tim schrijft:
Floris-Tim,
In ieder geval moet je je voordeur ook nog eens schilderen ... die is bijna doorzichtig, zo zonder verfje.
MarcS
Sjezus, ben ik zo doorzichtig?? :unsure:
Floris-Tim,
In ieder geval moet je je voordeur ook nog eens schilderen ... die is bijna doorzichtig, zo zonder verfje.
MarcS
:woohoo: :woohoo: :woohoo:
Je zou koffie komen drinken!, wat je niet lust..
Dat noemen we natuurlijke looging marc :blush: :blush:
ik weet het, gepland projectje no 344..
nb: er staan wel een aantal pana's op MP, maar inderdaad qwa capaciteit een beetje achterhaald.
nb: er staan wel een aantal pana's op MP, maar inderdaad qwa capaciteit een beetje achterhaald.
110 HT 200 Tdi 1989.
-
Landmarcs
tim schrijft:
Tja ik was wat haastig, deed nog een rondje op een oude fiets, moest nog wat afgeven in de Bockenbergstraat.
En dat van die natuurlijke looging ga ik onthouden ... daar kom ik hier nog ver mee :) .
Groeten MarcS
:woohoo: :woohoo: :woohoo:
Tja ik was wat haastig, deed nog een rondje op een oude fiets, moest nog wat afgeven in de Bockenbergstraat.
En dat van die natuurlijke looging ga ik onthouden ... daar kom ik hier nog ver mee :) .
Groeten MarcS