2.5 na fuel shut off valve aansturen

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Gebruikersavatar
Sebastian
Berichten: 131
Lid geworden op: 26 Okt 2012, 15:43
Locatie: Ossendrecht

Re: 2.5 na fuel shut off valve aansturen

Berichtdoor Sebastian » 26 Nov 2012, 21:52

Roger B. schrijft:
ik denk dat er bedoeld wordt dat je de stroom van de gloeipluggen niet door het contactslot laat gaan, maar door een relais, dit relais stuur je dan aan met de draad die eigenlijk naar je gloeipluggen gaat..... maar dat is mijn conclusie die ik vast te snel trek, ik snap er immers niks van.


Ok, ik was niet duidelijk blijkbaar, nieuwe poging.

Ik weet niet hoe de aansturing van de gloeilpluggen werkt en of je dit met een relais niet in de "war" kunt schoppen.

Ik ga me nu op glad ijs begeven omdat ik niet precies weet hoe het in een laro series 3 is, maar bij andere auto's gaat het gloeilampje op het dashboard uit als het warm genoeg is. Is dit bij een Laro series 3 ook zo?

Zit er iets van intelligentie in de werking van de pluggen, contactslot of iets daartussen? Waarmee je dus rekening zal moeten houden als je het met een relais gaat aansturen?
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover

Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8

Roger B.
Berichten: 10154
Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)

Re: 2.5 na fuel shut off valve aansturen

Berichtdoor Roger B. » 26 Nov 2012, 22:02

ik ken de series niet, maar zoals ik de verhalen lees die er over gingen moet je gloeien door de sleutel tussen contact en starten te houden, niks gestuurd dus, jij bepaald de gloeitijd..
gone

Gebruikersavatar
Sebastian
Berichten: 131
Lid geworden op: 26 Okt 2012, 15:43
Locatie: Ossendrecht

Re: 2.5 na fuel shut off valve aansturen

Berichtdoor Sebastian » 26 Nov 2012, 22:06

Roger B. schrijft:
ik ken de series niet, maar zoals ik de verhalen lees die er over gingen moet je gloeien door de sleutel tussen contact en starten te houden, niks gestuurd dus, jij bepaald de gloeitijd..


Ok, bedankt.
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover

Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8


Terug naar “Techniek”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten