Kerstrit anyone?
-
Roger B.
Re:Kerstrit anyone?
laten we, met het zelfde respect voor de betrokkenen, hier nou geen discussie beginnen over hoe er gemodereerd wordt.
gone
Chapeau voor de commissie en de voorzitter die zó snel en goed gereageerd hebben op het ongeval. Ik vind het niet meer dan logisch dat er om terughoudendheid gevraagd werd in het bericht van Fulco. Als je ramptourist wil spelen kan dat zo via google maar ik vind het niet passend en vind de actie van de moderator om de berichten die een medelarorijder op dit forum wil zetten een hele correcte !!!!
Nogmaals bedankt voor de organisatie van deze mooie rit, jammer dat de rit op deze manier moest eindigen maar alle lof voor de beslissing van de commissie !!!!
Nogmaals bedankt voor de organisatie van deze mooie rit, jammer dat de rit op deze manier moest eindigen maar alle lof voor de beslissing van de commissie !!!!
Robb
\\\\\\\\\\\\\\\"Auwguwuk\\\\\\\\\\\\\\\"
blaat het niet, dan schaapt het niet
Wees vooral vriendelijk.....
\\\\\\\\\\\\\\\"Auwguwuk\\\\\\\\\\\\\\\"
blaat het niet, dan schaapt het niet
Wees vooral vriendelijk.....
Ik heb niet mee gereden maar toen ik over de dammen reed van Rotterdam richting huid (Koudekerke) kwam ik vele landrovers tegen dus lamme klauw van het zwaaien B) en seinen met het groot licht.
Ik zat al een week of 2 3 te denken om de defender de deur uit te doen maar doordat ik weer alle laro's tegenkwam ben ik weer volop tevreden met mijn defender en heb ik tijdens het zwaaien besloten om hem te houden dus dank daarvoor mede idioten :P .
Ook kwam ik nog een pechvogel tegen maar deze had zelf de ANWB al gebeld ( goed thuisgekomen?? ).
Betreffende het ongeval ben er niet bij geweest en ken deze mensen ook niet maar wens ze veel sterkte en beterschap vanuit het Zeeuwse
Ik zat al een week of 2 3 te denken om de defender de deur uit te doen maar doordat ik weer alle laro's tegenkwam ben ik weer volop tevreden met mijn defender en heb ik tijdens het zwaaien besloten om hem te houden dus dank daarvoor mede idioten :P .
Ook kwam ik nog een pechvogel tegen maar deze had zelf de ANWB al gebeld ( goed thuisgekomen?? ).
Betreffende het ongeval ben er niet bij geweest en ken deze mensen ook niet maar wens ze veel sterkte en beterschap vanuit het Zeeuwse
Alex / Grizzly
Nunc Aut Nunquam
http://www.lr-discovery.nl
Nunc Aut Nunquam
http://www.lr-discovery.nl
-
Driving dutchman
Jeetje,
Las het net, wat erg zeg. Sterkte aan de betrokkenen.
Natuurlijk las je de boel af als er zo'n ernstig ongeluk zich voordoet tijdens het evenement. Daar kan geen twijfel over bestaan. I was er naturrlijk niet bij, maar ik vind het een goed besluit van het bestuur.
En al die discussies horen hier niet in deze thread thuis.
We moeten blij zijn dat het niet ernstiger was dan het is en hopen dat de betrokkenen snel weer op de been zijn.
Sterkte allemaal.
Michiel
Las het net, wat erg zeg. Sterkte aan de betrokkenen.
Natuurlijk las je de boel af als er zo'n ernstig ongeluk zich voordoet tijdens het evenement. Daar kan geen twijfel over bestaan. I was er naturrlijk niet bij, maar ik vind het een goed besluit van het bestuur.
En al die discussies horen hier niet in deze thread thuis.
We moeten blij zijn dat het niet ernstiger was dan het is en hopen dat de betrokkenen snel weer op de been zijn.
Sterkte allemaal.
Michiel
DRIVING DUTCHMAN
Hannie Series 2a 1962 109 SW safari
Nellie Defender 300Tdi 110 SW 1996 Overlander
Hannie Series 2a 1962 109 SW safari
Nellie Defender 300Tdi 110 SW 1996 Overlander
Update 2
Beste allemaal,
Bij deze zoals beloofd een nieuwe update van Fulco: http://www.lrch.nl/artikelen/mededeling-kerstrit-2012-update-1
Er wordt nog gezocht naar een van de omstanders die veel heeft bijgedragen kort na het ongeluk, lees het bericht dus zeker even, wellicht ben je het of ken je deze persoon zodat op passende wijze bedankt kan worden.
groet,
Willem
Bij deze zoals beloofd een nieuwe update van Fulco: http://www.lrch.nl/artikelen/mededeling-kerstrit-2012-update-1
Er wordt nog gezocht naar een van de omstanders die veel heeft bijgedragen kort na het ongeluk, lees het bericht dus zeker even, wellicht ben je het of ken je deze persoon zodat op passende wijze bedankt kan worden.
groet,
Willem
Nieuws en feiten over de Land Rover Defender www.landrover-defender.eu
-
janwijbrand
Re:Update 2
En zo blijkt ook de "nazorg" voor alle andere deelnemers, in goede handen. Dank je wel!
-
stefvanherk
VeeTee schrijft:
wat voor wachtwoord zou ik onthouden moeten hebben? Zal wel aan mij liggen maar ik heb volgens mij nooit een wachtwoord gekregen
stefvanherk schrijft:
rover88 schrijft:
Hallo ik weet ook nog steeds niets heb eind oktober ingeschreven (en betaald) dacht dat het aan mij lag als computer nietwiet dus als je nog iets hoort heb ook mailtje na all-road commissie gestuurd, maar ook nog niets
Ik heb je net een mail gestuurd. Er zijn gelukkig ook nog behulpzame mensen binnen de lrch die mij wel de adresgegevens wilde geven na een dag rondvragen :S
Ik denk dat jullie de fout toch bij je zelf moet zoeken. Ten eerste zijn er genoeg LRCH mensen die je wel willen helpen, maar dat niet altijd meteen kunnen. Ik heb je al eerder geantwoordt, maar het feit dat ik alles via mijn mobiel doe nu (lig met $%^% rug nu plat op bed) betekend dat ik niet bij de PC kan om PDF-en op te zoeken.
Bovendien zadel je meerdere vrijwilligers op met jouw probleem: als jij je mail goed bekeken had en je wachtwoord onthouden had was er niets aan de hand geweest. Meteen de bevestigingsmail lezen en de link naar de PDF openen, opslaan en klaar zou Rover88 c.q. Stef zijn geweest!
wat voor wachtwoord zou ik onthouden moeten hebben? Zal wel aan mij liggen maar ik heb volgens mij nooit een wachtwoord gekregen
Land Rover 90 2.5benz. Ex Zwitserse PTT
Om je in te schrijven voor een evenement, zoals de kerstrit, moet je eerst inloggen. Pas daara kun je het inschrijf(web)formulier voltooien.
Dus... Heb je je überhaupt wel geregistreerd bij de site (LRCH), of ben je alleen lid van het forum? Want dat zijn twee verschillende dingen...
Dus... Heb je je überhaupt wel geregistreerd bij de site (LRCH), of ben je alleen lid van het forum? Want dat zijn twee verschillende dingen...
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
stefvanherk schrijft:
even op glad ijs hier. maar voor zover ik de laatste keer gekeken had zijn je account op de website (lrch.nl) en dit forum verschillend. Ik kan het niet controleren omdat ik het gewoon gelijke gegevens gebruikt heb.
Maar mocht je op de site niet in kunnen loggen, dan moet je even een account aan maken op de site (welke je dan ook nodig hebt om bijvoorbeeld te reageren op rovertjes bijvoorbeeld).
Hoe het zit met de inschrijvingen rondom evenementen moet je even navragen bij een van de commissies (in dit geval de all-road commissie geloof ik). Ben ook even kwijt of iedereen lid kan worden op de site of alleen maar leden van LRCH.
maar goed, lang verhaal kort. je krijgt niet automatisch een ww toe gestuurd. Daar moet je een paar dingen voor doen ;)
even op glad ijs hier. maar voor zover ik de laatste keer gekeken had zijn je account op de website (lrch.nl) en dit forum verschillend. Ik kan het niet controleren omdat ik het gewoon gelijke gegevens gebruikt heb.
Maar mocht je op de site niet in kunnen loggen, dan moet je even een account aan maken op de site (welke je dan ook nodig hebt om bijvoorbeeld te reageren op rovertjes bijvoorbeeld).
Hoe het zit met de inschrijvingen rondom evenementen moet je even navragen bij een van de commissies (in dit geval de all-road commissie geloof ik). Ben ook even kwijt of iedereen lid kan worden op de site of alleen maar leden van LRCH.
maar goed, lang verhaal kort. je krijgt niet automatisch een ww toe gestuurd. Daar moet je een paar dingen voor doen ;)
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen