@joost
Kijk nog eens waarmee ik laatste bericht afsloot.... Die bovenste twee bedoel ik dan he.
@higlands (door verslaving aan dat deel van schotland schoot mijn vinger door naar de s, excuus)
Ik weet zeker dat ik de enige stefan ben met disco, grijs en V8
Als je het zo goed weet, dan moet je toch ook weten dat iedereen op 16 begint en al snel een ander kanaal pakt, in de praktijk zitten er helemaal niet veel op een evenement op 16. En die als groep of stel komen hebben ongetwijfeld al een ander kanaal...
Maar bedankt voor je humoristische inbreng, het werd inderdaad een beetje te serieus
hulp 7 oktober in Almere
-
Roger B.
Re:hulp 7 oktober in Almere
wat voor 27mc heb jij dan? en wat vooreen moet janwillem hebben, als ie op kanaal 16 roept om stefan dan ook ziet welke antwoordende stefan in een grijze D2 v8 zit ??? :p :lol:
en weer advocaat van de duivel.......iemand die nog nooit in terrein gereden heeft kan ook als ie vooraf get parcours verkend niet inschatten of ie er door kan, en als ie het proberen zou hoe ie het moet aanpakken....
ik ben het tot op zekere hoogte wel eens met "gewoon doen"...doen is de enige manier om uit ervaring te weten wat je laro niet kan...
uiteraard moet je daarbij je gezonde verstand (ik weet het, moeilijk voor sommigen) gebruiken. De meeste beginners zijn veeeel eerder bang dan dat de auto het niet meer kan.....advies dat ik altijd geef: ga nooit verder dan je zelf wil, al schreeuwen tien man dat het gerust kan...jij ben degene die de eventuele schade aan zijn auto (of erger) heeft. advies om niet te doen wat jij denkt dat wel kan....kun je vaak beter wel opvolgen
en weer advocaat van de duivel.......iemand die nog nooit in terrein gereden heeft kan ook als ie vooraf get parcours verkend niet inschatten of ie er door kan, en als ie het proberen zou hoe ie het moet aanpakken....
ik ben het tot op zekere hoogte wel eens met "gewoon doen"...doen is de enige manier om uit ervaring te weten wat je laro niet kan...
uiteraard moet je daarbij je gezonde verstand (ik weet het, moeilijk voor sommigen) gebruiken. De meeste beginners zijn veeeel eerder bang dan dat de auto het niet meer kan.....advies dat ik altijd geef: ga nooit verder dan je zelf wil, al schreeuwen tien man dat het gerust kan...jij ben degene die de eventuele schade aan zijn auto (of erger) heeft. advies om niet te doen wat jij denkt dat wel kan....kun je vaak beter wel opvolgen
gone
@rogie
Volgens mij moet je zin 1 nog eens overdoen of in het Duits... Ik snap er geen dinges van. Ik snap ook niet waarom jullie het nog moeilijker maken dan ik :lol:
Wat ik nu even belangrijker vind, kom je morgen ook en heb je de sls-pomp eindelijk bij je? Morgen wordt weer zo'n dag dat ik moet uitkijken niet in te diep water terecht te komen...
So tell me. (In het Duits; und?)
Volgens mij moet je zin 1 nog eens overdoen of in het Duits... Ik snap er geen dinges van. Ik snap ook niet waarom jullie het nog moeilijker maken dan ik :lol:
Wat ik nu even belangrijker vind, kom je morgen ook en heb je de sls-pomp eindelijk bij je? Morgen wordt weer zo'n dag dat ik moet uitkijken niet in te diep water terecht te komen...
So tell me. (In het Duits; und?)
-
Anita_Leen
Hoor het al, gaat weer erg gezellig worden morgen!!
Nou, we hebben wat losgemaakt met deze thread.... Ik heb alles gelezen en ga gewoon kijken wat ik ga doen, de blauwe route, eerst eens lopend kijken en dan inderdaad gaan, difflock erop en blijkbaar harder dan je denkt....
M'n zoon is er bij, de taak van de bijrijder heb ik goed in mijn oren geknoopt :) .
Iedereen veel plezier daar! en zie je een groene 90 met wit dakje plus twee dakdragers, en twee gespannen gezichten binnenin... dat zijn wij dus.... :huh:
M'n zoon is er bij, de taak van de bijrijder heb ik goed in mijn oren geknoopt :) .
Iedereen veel plezier daar! en zie je een groene 90 met wit dakje plus twee dakdragers, en twee gespannen gezichten binnenin... dat zijn wij dus.... :huh:
Defender 90 Td5 CSW 2002
Hoorde van iemand ter plaatse dat de trial van vanavond voortijdig is afgelast vanwege de omstandigheden. Dat belooft wat voor morgen dan..
Dixo schrijft:
Op twitter inderdaad gemeld. Maar ook dat het evenement morgen wel doorgaat, dus veel plezier!
Hoorde van iemand ter plaatse dat de trial van vanavond voortijdig is afgelast vanwege de omstandigheden. Dat belooft wat voor morgen dan..
Op twitter inderdaad gemeld. Maar ook dat het evenement morgen wel doorgaat, dus veel plezier!
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
-
Roger B.
Stefan, veel plezier morgen... en als je nuchter bent, :P lees die zin dan nog maar een keer.... :laugh: gaat er om dat je, als er drie stefans antwoorden, nog niet weet welke er in een grijze D2 V8 zit.. dat zie je niet op het bakkie
ik ben er niet want naast geen tijd om die Disco onder handen te nemen (dus) ook geen tijd voor de HSE, en ik ga niet 250km naar een evenement rijden om mijn DSE bij de poort te parkeren.... dus zal er niet zijn nie (De DSE mag nie het terrein in van me)
ik ben er niet want naast geen tijd om die Disco onder handen te nemen (dus) ook geen tijd voor de HSE, en ik ga niet 250km naar een evenement rijden om mijn DSE bij de poort te parkeren.... dus zal er niet zijn nie (De DSE mag nie het terrein in van me)
gone
Dixo schrijft:
Dat kan ik me goed voorstellen, vanwege de zwaarte van het terrein waren er maar drie ipv 4 proeven. Nadat ik gezien had dat op proef 3 na drie auto's alleen nog maar mensen vastzaten en op proef 1 na ruim een uur slechts 1 wagen zelfstandig de proef uit had kunnen rijden ben ik vertrokken.
Trial rijden vind ik fantastisch, maar dit terrein was niet fatsoenlijk door te komen.
Marc
Dat kan ik me goed voorstellen, vanwege de zwaarte van het terrein waren er maar drie ipv 4 proeven. Nadat ik gezien had dat op proef 3 na drie auto's alleen nog maar mensen vastzaten en op proef 1 na ruim een uur slechts 1 wagen zelfstandig de proef uit had kunnen rijden ben ik vertrokken.
Trial rijden vind ik fantastisch, maar dit terrein was niet fatsoenlijk door te komen.
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
De trial is inderdaad - en terecht - afgeblazen. Wij hadden nog het geluk dat we als vierde wagen aan een proef konden beginnen en hebben dus toch nog een stukje gereden. Nou ja ... gereden..?
Het was glibberen tussen de paaltjes door (of er over heen..) en de laatste 'heuvel' om de proef te verlaten bleek al snel uitsluitend mogelijk met veel lierhulp.
Ach nou ja ... gezellig was het wél!
Het was glibberen tussen de paaltjes door (of er over heen..) en de laatste 'heuvel' om de proef te verlaten bleek al snel uitsluitend mogelijk met veel lierhulp.
Ach nou ja ... gezellig was het wél!
Defender 90 2.2 tdci Soft Top - 'Liv'
Defender 130 CC HCPU 2.2 tdci - 'Mr Wilks'
Defender 130 CC HCPU 2.2 tdci - 'Mr Wilks'