OT GSM bomen en bos

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Gerard

Re:OT GSM bomen en bos

Berichtdoor Gerard » 25 Sep 2012, 21:22

Dragon schrijft:

Ik zie Gerard ook nog wel overstappen naar een S3 B)

Ik ben zeer 'verknocht' aan mijn Nokia N8 (met sinds gisteren een update voor Symbian Belle 2).
De 12 megapixel Carl Zeiss camera maakt fantastische foto's en ik kan er verder alles mee.

De Galaxy SIII is sneller, heeft een sprankelender beeldscherm, kan véééél meer enz. Maar past hij in m'n broekzak zonder bescherming? Kan ik hem eens voorzichtig laten vallen? Deel ik alles wat ik doe met Google?
"We zijn er nog niet uit" :D

Gerard

P.S. En ik heb daarnaast de tablet met ook Android 4.04 er op dus ik hoef me niet te behelpen ;-)

robb

Re:OT GSM bomen en bos

Berichtdoor robb » 26 Sep 2012, 11:04

Gerard ik heb de Galaxy X-cover........werkt perfect en redelijk snel en je kan m ook nog eens laten stuiteren en hij is enigszins waterdicht....

Maarja zoveel mensen zoveel meningen natuurlijk. :)
Robb

\\\\\\\\\\\\\\\"Auwguwuk\\\\\\\\\\\\\\\"

blaat het niet, dan schaapt het niet
Wees vooral vriendelijk.....

Luke

Re: OT GSM bomen en bos

Berichtdoor Luke » 11 Mei 2013, 18:31

Goed we zijn inmiddels al een tijdje verder, maar omdat het telefoon verhaal nog altijd in mijn hoofd zat en ik nu nog in Nederland ben werd het eea weer actueel.

Ik had eigenlijk al besloten om voor een I phone 4 te gaan omdat die goedkoper uitkwam (€ 388,00) als een Galaxy III toen ik ineens tegen een Nokia E7 aanliep hier voor € 150,00
Dus dat wes een buitenkansje wat ik niet kon laten liggen

Ding nu een paar dagen in gebruik en uiteraard ff nodig om alle toeters en bellen ervan te ontdekken maar vooralsnog niet tegengevallen.
Zit Office bij en ook PDF reader, en 16 GB intern Geheugen...ook niet verkeerd

Enige wat beetje tegen lijkt te vallen is batterij duur, maar wellicht dat ik dat nog een beetje kan finetunen met openstaande aplicaties te sluiten ed

Ding inmiddels ook al een software update gegeven naar de Bella versie, hoewel ik daar feitelijk nog weinig van zie of merk.
Valt me wel op dat de simbian software inmiddels aardig doorgeevolueerd is en aardig in de buurt komt van een windows foon

afijn ben benieuwd hoe hij in de komende tijd in gebruik gaat bevallen

gr

Luke
NL: Lightweight 1974 LHD ex-UK Rijnleger (RIP) (noodgedwongen afscheid moeten nemen ivm onrendabel restauratie project)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders :shock: :lol: )

R1200C

Berichtdoor R1200C » 11 Mei 2013, 21:21

Ik ben juist een paar weken geleden voor het eerst non-Nokia gegaan en heb mijn E7 vervangen door een SIII. Werd erg moe van het continu op moeten laden van de Nokia (twee, drie keer per dag) en het lage aantal apps. Ben tot nu toe erg tevreden over de Samsung. Maar dat is voor jou natuurlijk mosterd na de maaltijd.

Aan de andere kant is het prijsverschil natuurlijk ook iets om mee te nemen in je overweging ;)
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

Luke

Berichtdoor Luke » 12 Mei 2013, 00:08

Joost,

De accu duur valt inderdaad wat tegen, en als dat nu al zo is dan zal dat in de toekomst uiteraard alleen maar minder worden.
Dat houd ik dus wel in mijn achterhoofd. Ik had er op het internet al iets over gelezen, maar ook over een evt remedie nl een high capacity accu die er ingezet kan worden. Vooralsnog kijk ik de kat even uit de boom.

gr

Luke
NL: Lightweight 1974 LHD ex-UK Rijnleger (RIP) (noodgedwongen afscheid moeten nemen ivm onrendabel restauratie project)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders :shock: :lol: )

R1200C

Berichtdoor R1200C » 12 Mei 2013, 09:36

Probleem met de E7 is dat je niet zomaar bij de accu kunt. Dat was toen ik hem kocht al een puntje en dat is helaas een probleempje gebleken. Verder een fijn toestel, nooit echt problemen mee gehad.
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

Terug naar “Kroeg”