@ topic starter: Is zoiets wat?
Klik!
Klassiek, vierkant, en toch voorzien van alle moderne opties.
het restaureren van een defender naar model 2012
-
rob bosman
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 16 Jul 2012, 18:16
Re:het restaureren van een defender naar model 2012
ik wil wel mijn belasting voordeel houden
heb gezien bij een bedrijf one-ten
die nemen een oude defender en trekken die op nieuw op
maar wel het kenteken van een oldtimer wil de auto zakelijk gaan rijden
maar wil wel de luxe houden van een dagelijkse auto
heb gezien bij een bedrijf one-ten
die nemen een oude defender en trekken die op nieuw op
maar wel het kenteken van een oldtimer wil de auto zakelijk gaan rijden
maar wil wel de luxe houden van een dagelijkse auto
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re:het restaureren van een defender naar model 2012
waarom dan een 30 jaar oude als basis en niet beginnen met een versere? voor het belastingvrije hoef je het niet te doen vrees ik, als je ooit gecontrolleerd wordt met zoveel veranderingen vrees ik dat je een probleem met de belastingdienst krijgt.
Heb ooit met een 90 met BMW 6 cyl uit een P38 gereden...gaat hard, maar alles behalve prettig....auto is niet gebouwd voor zoveel kracht en snelheid
een carrosserie als die van de defender krijg je nevernooit stil bij 140kmh
Heb ooit met een 90 met BMW 6 cyl uit een P38 gereden...gaat hard, maar alles behalve prettig....auto is niet gebouwd voor zoveel kracht en snelheid
een carrosserie als die van de defender krijg je nevernooit stil bij 140kmh
gone
Re:het restaureren van een defender naar model 2012
rob bosman schrijft:
Kies dan liever voor een goeie BMW E32, of iets ouder een E23. Dan heb je alle luxe die je wilt (en veeeel meer) zonder dat je aan deze heilloze weg begint. Een oude series opknappen tot wat jij wilt zal zeker heel moeilijk worden wil je binnen de regels van de belastingdienst blijven.
Hou je lekker je series voor het werk waar hij voor bedoeld is: lekker genieten en onthaasten ;)
BTW: een linkje naar dat bedrijf zou welkom zijn. Denk dat er hier heel veel mensen benieuwd zijn naar wat ze allemaal doen...
ik wil wel mijn belasting voordeel houden
heb gezien bij een bedrijf one-ten
die nemen een oude defender en trekken die op nieuw op
maar wel het kenteken van een oldtimer wil de auto zakelijk gaan rijden
maar wil wel de luxe houden van een dagelijkse auto
Kies dan liever voor een goeie BMW E32, of iets ouder een E23. Dan heb je alle luxe die je wilt (en veeeel meer) zonder dat je aan deze heilloze weg begint. Een oude series opknappen tot wat jij wilt zal zeker heel moeilijk worden wil je binnen de regels van de belastingdienst blijven.
Hou je lekker je series voor het werk waar hij voor bedoeld is: lekker genieten en onthaasten ;)
BTW: een linkje naar dat bedrijf zou welkom zijn. Denk dat er hier heel veel mensen benieuwd zijn naar wat ze allemaal doen...
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Re:het restaureren van een defender naar model 2012
R1200C schrijft:
Denk dat de meesten hier Paul Stroink van One Ten wel kennen hoor! :P :P
Zeker de prikkers onder ons. Alleen voor wat zo'n wagen kost kun je heel veel mrb betalen. Dus tenzij je hem zakelijk wil rijden en een dikke bijtelling wilt omzeilen kan het never nooit uit om zo'n wagen te bouwen en zeker niet te laten bouwen.
rob bosman schrijft:
ik wil wel mijn belasting voordeel houden
heb gezien bij een bedrijf one-ten
die nemen een oude defender en trekken die op nieuw op
maar wel het kenteken van een oldtimer wil de auto zakelijk gaan rijden
maar wil wel de luxe houden van een dagelijkse auto
Kies dan liever voor een goeie BMW E32, of iets ouder een E23. Dan heb je alle luxe die je wilt (en veeeel meer) zonder dat je aan deze heilloze weg begint. Een oude series opknappen tot wat jij wilt zal zeker heel moeilijk worden wil je binnen de regels van de belastingdienst blijven.
Hou je lekker je series voor het werk waar hij voor bedoeld is: lekker genieten en onthaasten ;)
BTW: een linkje naar dat bedrijf zou welkom zijn. Denk dat er hier heel veel mensen benieuwd zijn naar wat ze allemaal doen...
Denk dat de meesten hier Paul Stroink van One Ten wel kennen hoor! :P :P
Zeker de prikkers onder ons. Alleen voor wat zo'n wagen kost kun je heel veel mrb betalen. Dus tenzij je hem zakelijk wil rijden en een dikke bijtelling wilt omzeilen kan het never nooit uit om zo'n wagen te bouwen en zeker niet te laten bouwen.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
rob bosman
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 16 Jul 2012, 18:16
Re:het restaureren van een defender naar model 2012
weet iemand waar ik het beste onderdelen vandaan kan halen
heeft iemand een ineternet site voor me
heeft iemand een ineternet site voor me
-
rob bosman
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 16 Jul 2012, 18:16
Re:het restaureren van een defender naar model 2012
weet iemand wat zoiets kost
als je het laat bouwen door paul van one-ten
als je het laat bouwen door paul van one-ten
Re:het restaureren van een defender naar model 2012
Edward schrijft:
Dat hij het was had ik wel verwacht maar dat hij hybrides maakt die door de b-dienst en RDW als oldtimer worden gezien is nieuw voor me...
Denk dat de meesten hier Paul Stroink van One Ten wel kennen hoor! :P :P
Zeker de prikkers onder ons. Alleen voor wat zo'n wagen kost kun je heel veel mrb betalen. Dus tenzij je hem zakelijk wil rijden en een dikke bijtelling wilt omzeilen kan het never nooit uit om zo'n wagen te bouwen en zeker niet te laten bouwen.
Dat hij het was had ik wel verwacht maar dat hij hybrides maakt die door de b-dienst en RDW als oldtimer worden gezien is nieuw voor me...
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Re:het restaureren van een defender naar model 2012
rob bosman schrijft:
Hangt van je pakket eisen af, maar kennis van me was met een 110 uit 1985 met een nette gespoten body, Td5 blok, nieuw interieur en gegalvaniseerd chassis € 32.000,- kwijt. Die is weliswaar niet gebouwd door Paul.
weet iemand wat zoiets kost
als je het laat bouwen door paul van one-ten
Hangt van je pakket eisen af, maar kennis van me was met een 110 uit 1985 met een nette gespoten body, Td5 blok, nieuw interieur en gegalvaniseerd chassis € 32.000,- kwijt. Die is weliswaar niet gebouwd door Paul.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re:het restaureren van een defender naar model 2012
Ik ken wel iemand die weet wat het kost als je het door one-ten laat doen.
Hij heet Paul en is te bereiken via one-ten.....
Moet wel een beetje geduld hebben, want hij heeft geloof ik een wachtlijst, en hij doet niet aan belastingomzeiling ofzo. Bouwt gewoon wat de klant wil
Hij heet Paul en is te bereiken via one-ten.....
Moet wel een beetje geduld hebben, want hij heeft geloof ik een wachtlijst, en hij doet niet aan belastingomzeiling ofzo. Bouwt gewoon wat de klant wil
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten