Doorslaan is ook een kunst. Natuurlijk zou het voor kunnen komen dat bij 100km/h de kogel ineens zonder enige waarschuwing vooraf uit de stuurstang of spoorstang schiet. :huh: :huh:
De bliksem kan ook inslaan op je wagen, ga je nu ook een bliksemafleider bouwen?
Als ik na het off-roaden de weg opdraai loop ik altijd even een rondje om de wagen en kijk ik dergelijke punten even aan. Dat lijkt me in 99% van de gevallen voldoende. :whistle:
Stuur of spoorstangen heb ik nog nooit krom gehad, maar ik sta dan ook bekend als uitermate voorzichtig! :blink: :blink:
Het helpt veel meer om de rijstijl aan te passen dan eindeloos de wagen te modificeren. ;)
Ed ik ben het wel met je eens,
Maar ik ben nu eenmaal een beetje panisch als het gaat om zaken als remmen en of besturing, daar neem ik gewoon nul risico mee. en ja je kan doorslaan, maar aan de andere kant heb ik ervaren dat er maar weinig voor nodig is om in het terrein een stuurstang krom te krijgen, en na het zien van die uit de stang getrokken kogel bij die auto van die collega van me (wat nb op het asfalt gebeurde) staat de stuurstang bij mij te boek als een zwak en dus aandachtspunt (en nu zou het uiteraard best kunnen dat die kogel er om wat voor andere oorzaken dan ook is uitgekomen hoor, dat wil ik dan ff in het midden laten)
Luke