Komt vaker voor blijkbaar. Heb net hetzelfde probleem gehad. Ik kon de auto niet afsluiten met de ab dus heb ik de sleutel gebruikt. Dan zit ie op slot het alarm. Uurtje later deed de ab het nog steeds niet dus met de sleutel van slot gehaald. Dat geeft een hoop herrie want het alarm stond er nog op.
Reservesleutel reageert ie ook niet op, EKA code heb ik natuurlijk niet dus morgen de ANWB denk ik maar eens bellen. Balen.
(maar verder deze week weer een hoop schik gehad van de wagen, laat de winter maar komen!
Marco
edit: Net de oplossing gevonden voor de storing.
Wegenwacht wist nog dat de Discovery gevoelig is voor straling van zendmasten, hoogspanningsleidingen en..... spoorwegen! En laat ik nu 500m van het spoor af staan. Dus in de auto gaan zitten en sleutel in contact, dan stopt het alarm weer. Auto verder van het spoor af slepen en broem, hij deed het weer.
Ik had het al wel eens gehoord dat sommige auto's zo gevoelig zijn maar zelf had ik er nooit eerder last van gehad. Op dezelfde plek heb ik al eerder geparkeerd gestaan dus zal het een soort combinatie zijn van sneeuw, zaterdagavond, 6 man in de auto etc.
Afijn, hij doet 't weer.
Marco
sleutelcode, startbeveiliging oplossen