Joost,
Bedankt voor het meedenken en de goeie suggesties.
Ik heb een beetje zitten zoeken op het net en heb diverse tabellen met partnumbers gevonden met daarbij behorende waarden zodat ik eea visueel gezien ook kon vergelijken.
Wat jou idee betreft om die rr veer te gebruiken, wat lengte betreft helemaal met je eens, maar om de tabellen juist te kunnen interpreteren zijn 2 gegevens me niet helemaal duidelijk, dat zijn de "rate" waarden en de "load" waarden.
Kan je me uitleggen wat ik me daar precies bij voor moet stellen, want als ik kijk naar de load waarde bijv van de door jou voorgestelde veer die zit op zo'n 978 lbs tov de veer die er nu opzit met 269 lbs
Ik schrok nogal van dat grote verschil, dus voor ik verkeerde conclusies ga trekken als het spul wordt daardoor te stug of te hard is het slim eerts te weten wat ik me bij eea voor moet stellen. :)
gr
Luke
Luke, dan heb je denk ik de verkeerde info. Want de verschillen zijn niet heel groot.
Ik zal proberen de beide lijstjes in een ander formaat neer te zetten. Wel gek, want bij bij opent het wel. Iemand die het wel kan openen?
Ik had ook al een attachement in het forum geprobeerd. Maar dat lukte ook al niet.