Ed,
Das idd wel jammer, Het is nl altijd leuk om te weten wat nu eigenlijk welke vermogenswinst oplevert of welke combinatie het optimaalst is.
Om die reden ook heb ik, zelfs al is het maar voor die 3 eerder genoemde afstellingen een test progje geschreven hier (spreadsheetje) waar bij mijn plan is om iedere keer1 afstelling uit te voeren, te testenen vervolgens weer terug te zetten op de begin waarde. vervolgens door met de volgende afstelling totdat ik ze alledie gehad heb, en uiteindelijk die 3 samen op de afselwaarden te zetten en een totaal test te doen, waarbij ik uiteraard het hele traject van begin tot eind de egt waardes ook noteer.
Maar ja, zolang ik die egt meter hier nog niet heb kan ik dat nog niet doen helaas ;)
Wat was dat oveeigens voor uitlaat? free flow? ben ik wel nieuwsgierig naaromdat die er bij mij nu ook ook onder hangt
Luke
Yup, was een heule dure uitlaat en bij aankomst bleek het gewoon een oversized open pijp te zijn met zonder wat voor demping dan ook! Die hadden we voor een kwart ook zelf kunnen maken. :P :P