hoi
denk dat je gewoon pech hebt.
en dat zinnetje hij moet klaar zijn morgen, tja
tijd kost geld, en alles kan, als je maar betaald.
nieuwe kop en morgen is hij klaar.
en wie gaat zich hier aan wagen, iemand anders heeft het verprutst en dan zou een ander het voor jou oplossen met het risico bijna 100% dat het niet lukt en hij de kop verprutst.
denk niet daat je een bedrijf zo kan vinden.
ben wel benieuwd hoe dit opgelost is
gr pascal
afgebroken draadeind spruitstuk td5
-
pascal ubags
Re:afgebroken draadeind spruitstuk td5
pascal ubags schrijft:
Och, zo'n bedrijf ken ik iig geval één. Ook een van Vugt en die zit in Oirschot. :P :P
en wie gaat zich hier aan wagen, iemand anders heeft het verprutst en dan zou een ander het voor jou oplossen met het risico bijna 100% dat het niet lukt en hij de kop verprutst.
denk niet daat je een bedrijf zo kan vinden.
gr pascal
Och, zo'n bedrijf ken ik iig geval één. Ook een van Vugt en die zit in Oirschot. :P :P
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Ho stop, niks demonteren en gedoe.
Is mij laatst ook gebeurd en eigenlijk is het heel simpel.
Je kunt voor op de dremel een soort slijpstaafjes kopen ( ik dacht groen van kleur) Ik dacht: kan nooit kwaad.
Wat denk je: in 3 minuten een mooi gaatje door het gehard staal. Deze wat groter boren en een grotere tap erin.
Veel succes.
Groeten reindert
Is mij laatst ook gebeurd en eigenlijk is het heel simpel.
Je kunt voor op de dremel een soort slijpstaafjes kopen ( ik dacht groen van kleur) Ik dacht: kan nooit kwaad.
Wat denk je: in 3 minuten een mooi gaatje door het gehard staal. Deze wat groter boren en een grotere tap erin.
Veel succes.
Groeten reindert
als je de kop eraf hebt wil ik je de bout er ook wel uit vonken op mn werk.. heb je geen enkele beschadiging, komt geen temperatuur in, gebeurd niets mee, wel goed schoonmaken omdat dit onder water gebeurt. materiaal maakt allemaal niets uit of het nu aluminium of hardmetaal is, of combinatie. wel zelf brengen/ophalen. ik hoor het wel..
suc6 ermee,
Bart (0651539983)
suc6 ermee,
Bart (0651539983)
B@rt
Lightweight Series 3 1980
Defender 110 td5 crew-cab, Tomb Raider
Lightweight Series 3 1980
Defender 110 td5 crew-cab, Tomb Raider