gerard schrijft:
Ik zeg: maak er een LRCH Land Rover spektakel van met en voor leden en hun Land Rovers ...
Ik zeg: weg vooringenomenheid, probeer uit je tunneltje te raken.
Gerard
Ik zeg: "wie blijft er nou in een tunneltje denken????" :X
Maar gelukkig schijn jij te weten wat we aan de exposanten vragen??? :blink: :blink:
Zo'n Land Rover Spektakel bestaat al en de organisatoren daarvan lijken momenteel niet van plan om dat echt samen met LRCH te organiseren, als ik de informatie mag geloven. En concurentie met een bestaande beurs wordt niemand gelukkig van lijkt mij.
Ik heb allang samen met Sam en anderen gesproken over wat we zouden organiseren als we in een ideale wereld leven.
Namelijk één keer per jaar een 4x4 vakantiebeurs (bv in het voorjaar) en één keer per jaar een sleutel/accesoire/enz. beurs (bv. in het najaar). Maar helaas leven we in de echte wereld, en die is niet altijd ideaal.
Overigens heb ik zojuist de reactie van 'één van de exposanten gelezen. Deze exposant is nasst vakantiespulleverancier ook één van de grotere garagebedrijven/leverancier van onderdelen en accesoires in noord nederland en toch wil hij heel graag niet dat de 4x4 vakantiebeurs heel erg anders wordt dan het nu is.
Ook heb ik zondag gesproken met de andere exposant die het in zijn dagelijkse praktijk nu niet direct verdient met vakantiespul, en ook hij gaf aan het juist wel prima te vinden om eens een goede gelegenheid te hebben om juist eens de focus op dit spul te leggen.
Maar als je zin hebt ben je wat mij betreft van harte welkom bij de breinwaai die we gaan houden over 2012.