Herman,
Je schreef een tijdje geleden dat je "ongeveer 10V" op de bobine had staan met contact aan.
Als je een 35DLM8 (electronisch) hebt zou dat ruim 12V moeten zijn. Met voorschakelweerstand heb je dan na het starten nog maar 9V op je bobine staan (= zwakke vonk). Dat kan het afslaan verklaren. Te rijk mengsel lijkt me niet waarschijnlijk.
Voorschakelweerstand kan ook in de bekabeling zelf zitten (de draad heeft dan ingebouwde weerstand).
Als je tijdelijk (!) een draad van accu naar + legt op de bobine kun je testen of het beter gaat. Je kunt dan alleen de motor niet meer uitzetten.
Welke bobine heeft de garage gemonteerd?
En welke verdeler? Is de air gap in de verdeler gecontroleerd?
Hebben ze de ontsteking gecontroleerd aan een testkast?
Eigenlijk zou ik teruggaan naar de garage met de melding dat het niet is opgelost. :dry:
Groeten
Franc.
ignition module 110 V8 1984
Re:ignition module 110 V8 1984
Range Rover classic 3.5V8 '85 LPG Groen
Defender 90 '85 200TDI "Scotty"
Defender 90 '85 200TDI "Scotty"
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten