Edward schrijft:
ErikL schrijft:
Edward,
Bedoel je zoiets?
[file name=BA_2680.pdf size=174445]http://www.landroverclubholland.nl/images/fbfiles/files/BA_2680.pdf[/file]
Gr.
Erik
Jaaa! Denk dat dat degene is die ik gezien heb. Was volgens mij op Billing of Peterborough. Al kan deze nog wel redelijk makkelijk schuiven. Vraag is of dat ook gebeurd.
Mmmhhhh, als ik deze zie denk ik natuurlijk meteen: die is te makkelijk zelf te maken! :blush: :blush:
Ik bedoelde in ieder geval zoiets. (Ik dacht dat er ook een tegenhanger van bestaat uit aluminium-delen.)
Alleen wil je liever een wat "grippiger" oppervlak. (Die aluminium-versie heeft, althans in mijn herinnering, een echt "rupsband-grip-oppervlak", hij werd ook als dual-use geadverteerd: oo als "rijplaat".)
Geen idee of er ook vierkant-buis bestaat met twee tegenover gelegen grip-oppervlakken. Als zoiets kant en klaar bestaat dan is het een eenvoudig DIY projectje, en dan direct beter als voorbeeld met gladde buis.
Mij lijkt overigens dat als het deel dat vlak op de grond blijft star is dat de opgeklapte keg beter op z'n plek blijft (in de op zich mooi symmetrisch scharnierende opzet kan de keg-driehoek nog steeds makkelijk de grond in gedrukt worden aan de van het wiel afgekeerde zijde).
Groeten MarcS