Waar koop ik een Extreme4x4 Rear Wheel Carrier
Re: Waar koop ik een Extreme4x4 Rear Wheel Carrier
vervolg van foto's, geen idee of je de onderste steun van deze drager wel kwijt raakt.
110-Td5 X-tech 2006
- Erik Peters
Ron63 schreef:vervolg van foto's, geen idee of je de onderste steun van deze drager wel kwijt raakt.
Misschien ook niet, maar de onderste steun van 'mijn' drager vermoedelijk wel. Die lijkt veel op de Mantec drager, maar was iets goedkoper (deze).
Op de fietsdrager van Ron staan de fietsen verder van het reservewiel af (een cm of 10 schat ik) en ik vermoed dat het met een HD velg zoals bij mij ook wel gaat lukken.
Het is dus belangrijk wat voor fietsdrager je aanschaft.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
-
Landmarcs
Ron63 schreef:vervolg van foto's, geen idee of je de onderste steun van deze drager wel kwijt raakt.
Precies, dat onderste scharnier zit daar waar zo ongeveer het massiefste deel van mijn Bumperette zit.
Een Mantec komt dus sowieso niet in aanmerking.
Daarnaast heb ik geen 8 inch velgen maar "slechts" 6,5 inch HD-velgen, dat scheelt ook nog weer wat qua speelruimte.
De Paddocks drager zou wellicht wel gaan, een beetje afhankelijk van de constructie van de fietsendrager.
Om subjectieve redenen zie ik meer in een eenvoudiger fietsendrager, eentje waarbij je het fietsframe op een paar beugels hangt in plaats van de constructies waarbij je de fiets in een gootje zet. Geen gootje maakt dat de fiets waarschijnlijk dichter tegen het wiel hangt .. en dus eerder met de carrosserie botst.
Groeten MarcS
PS Ik vind de meer centrale positie van het reservewiel (zoals in ieder geval bij de Paddocks drager) overigens ook geen voordeel.