@ Pascal.
Ik heb ooit eens een Nanocom aangeschaft om het AS10 alarm van mijn 300Tdi Defender uit te lezen.
Met een licentie voor een Defender. Dat ding werkt ook bij mijn (later aangeschafte) Td5 Defender, alleen zit daar veel meer electronica op, dus kan ik meer zaken uitlezen.
Groet,
Erik
Defender TD5 wil niet starten.
- Erik Peters
Re: Defender TD5 wil niet starten.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
sorry schrijf het weer eens verkeerd, als ik het na lees.
nanokom is of voor defender of voor disco, wat jij kiest bij aanschaf.
een as10 van disco in een defender kan maar doet raar, anders om nog geen ervaring.
met nanocom kun je ook alarm uit zetten, helaas ga ik hier niet op in, nog al diefstal gevoelig en daar werk ik niet aan mee.
maar een goed lezer weet dan wel raad.
maar start hij nog steeds niet dan, en zo ja wat was het .
nanokom is of voor defender of voor disco, wat jij kiest bij aanschaf.
een as10 van disco in een defender kan maar doet raar, anders om nog geen ervaring.
met nanocom kun je ook alarm uit zetten, helaas ga ik hier niet op in, nog al diefstal gevoelig en daar werk ik niet aan mee.
maar een goed lezer weet dan wel raad.
maar start hij nog steeds niet dan, en zo ja wat was het .
Je kunt bij een Nanocom zoveel licenties kopen als je zelf wilt. Dus ja, je koopt em voor het model van je keuze maar daarna kun je hem gewoon uitbreiden naar je nieuwe auto of die van een maat oid.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968