Edward schreef:Geen idee waar jullie het over hebben! Mijn Serie is de 2e variant van het thema dus veel oorspronkelijker wordt het niet en daar is het ook gewoon kut om bij te komen. Het spatbord zit achteraan ook al over de koppeling cilinder en het rempedaal kan er ook niet uit zonder extra ruimte te maken.![]()
Toegegeven: het is er minder druk dan bij een Serie 3 of Defender maar om nou te zeggen dat het in eerste instantie wel een topontwerp was.......
't Was in eerste instantie natuurlijk een RHD-ontwerp. De rechter voetenbak is ook nog eens breder (dat is nu weer wat overdreven, de chauffeur weet wel waar hij/zij z'n voeten moet laten, nl op of nabij de pedalen). Links is het allemaal nogal krap, en de rem en meer nog de koppeling zitten dan ook nog eens in een verdom-hoekje.
Die ruime rechter voetenbak is bij de LHD een bonus, dwz de passagier heeft ruimte om eventueel nog een hele rugzak bij zijn/haar voeten te zetten.
Ik ben dus blij met het feit dat LandRover ook LHD auto's maakte, ook omdat ik er niet aan moet denken om links te schakelen (ik ben - qua motoriek - ultra rechts).
Groeten MarcS