Edward schreef:een anoniem alias
lol, toen ik mij aanmeldde op het Horloge Forum met hetzelfde "anonieme alias" kreeg ik de opmerking:
"Omdat je je nick-name overal gebruikt en ook als merknaam gebruikt ben je nogal makkelijk vindbaar, let daar voor op"
Toen ik mij aanmeldde op het BBQ forum met hetzelfde alias kreeg ik meteen reacties als:
"Hee GJ, jij ook hier, leuk"
Ik ben bang dat er weinig anoniem is aan mijn nick-name en avatar.
Daarnaast heb ik diverse foto's gepost van onze Disco, waar de naam en website van onze winkel levensgroot op staat.
Ik weet niet wat jouw definitie van anoniem is, maar i.i.g. anders dan die van mij
Edward schreef:Gaan jullie samen maar kijken wie de langste en de duurste heeft......

Ik heb de eerste pagina van het topic nog eens terug gelezen,
maar je bent echt zelf de eerste die prijzen heeft opgezocht en noemde,
en daar vervolgens over ging oordelen met opmerkingen als "portemonnee-rover"
De discussie over bedragen heb je daarmee zelf aangezwengeld, nergens heb ik zelf een bedrag genoemd van mijn spullen!
Dat met 2 maten meten, geld dat ook voor mensen die later dan zo'n opmerking plaatsen?

Maar zoals ik een paar posts terug al schreef, we hebben dezelfde hobby en passie.
Laten we kijken naar de leuke dingen en de discussie en veroordelingen achterwege laten en lekker in deze kroeg een biertje nemen.
OttoVink schreef:Proost!