Marc dat is dus niet zo.
het blijft wel degelijk een Discovery2 opzet.
de elektrische actuator voor de waste gate modulator is nog steeds operationeel, en die zorgt er voor dat de waste gate wat later open gaat dan bij een Defender, waardoor het verschil van ongeveer 15 pk ontstaat.
staat los van de EGR.
pulserende TD5 bij 3250 toeren D2 automaat 2004.
Re: pulserende TD5 bij 3250 toeren D2 automaat 2004.
Life's a journey, not a destination.
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten