Ron63 schreef:Ps: Wissel wel even die bouten tegen iets dat wat minder roest.
Ben al op zoek naar vervangende cilinderkopbouten in het zwart, dacht dat deze al rvs waren, maar blijkbaar toch niet
jopie95 schreef:ziet er goed uit, welke bumper is dat?
Fabryka 4x4 of F4x4, stuk kosteneffectiever dan de ARB bar.
Landmarcs schreef:Tja ... ik heb het al wel eerder gevraagd:
Mag het allemaal zo.
Groeten MarcS
Blijft een lastige discussie. Zo ver ik gelezen heb, mag een aanrijding met bullbar niet voor meer letsel zorgen dan een aanrijding zonder.
Het is strafbaar om bullbars te verkopen die niet aan de eisen voldoen, dus mag je er dan van uit gaan dat een europees bedrijf bullbars verkoopt die toegestaan zijn?
Mij is uitgelegd dat de A frames inderdaad niet meer mogen, (vandaar dat deze demontabel zijn) tenzij je een 'werktuig' (aka lier) beschermt.
Hoe de vork exact in de steel zit weet ik niet, uiteindelijk zit deze bullbar er op om kangaroo's te vangen in Australië.
Als ik aan de kant gezet wordt zie ik het dan wel. Maar ben het met je eens, deze bullbars zijn niet geschikt/handig voor mensen die zo'n defender dagelijks door de stad rijden.