Ron63 schreef:Hij wil de stoel daarom ook achterin monteren in plaats van de bank, zie zijn omschrijving![]()
Groet Ron
Nog een andere reden waarom ik voor de 130 ipv de 110 gegaan ben idd. Drie volwaarde stoelen in een 130 is goed mogelijk, ook met voldoende 'kampeerruimte', in een 110 leek me dat een grotere uitdaging.
Maar ik moet zeggen dat de vereiste om 3 stoelen te hebben niet heel hoog op het lijstje stond. Al denk ik dat het wel leuk is om 2 vrienden te kunnen laten overvliegen.
Afgelopen weekend de moederdagrit gedaan. De stoelen zitten inderdaad helemaal niet verkeerd. Daar ook meteen in zo'n raptor 4x4 stoel gezeten, voelde niet direct als verbetering. Ik merk vooral dat de cubbybox te laag zit om de arm comfortabel op te zetten, en dan ga je lekker scheef zitten
Edward schreef:Los van het feit dat er geen plek is voor de knieën van die extra bijrijder.
Die pookjes tussen je benen maken inderdaad voor een gezellige rit, ook onhandig als je bijrijder perongelijk zijn voet op het gaspedaal zet
Maar hebben die 110 HCPU (single cab) niet ook wel eens zo'n bank voorin?
Los van of het mag / handig is, ik heb ergens gelezen dat de puma stoelen breder zijn, en dat er dus minder ruimte is voor een derde stoel voorin, maar dat er iets beschikbaar was van exmoor. Australian land rover owners forum, maar alle foto's zijn helaas verlopen