Mooi dat het toch gelukt is om een originele te krijgen.
Groet,
Erik.
Chokekabel lengte...
- Erik Peters
Re: Chokekabel lengte...
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Barwaut schreef:Uiteindelijk gewoon alle kabels die ze hadden besteld.
Het blijkt de NTC1385 te zijn....
Mocht je in je verzameling nu een kabel hebben met LR nummer 552682 dan wil ik die wel van je overnemen.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
- Erik Peters
vermoedelijk gaat de rest retour, zoals er tegenwoordig heel veel retour gaat bij internetbestellingen.
Groet,
Erik.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Ja, gewoon retour.
Maar 'vervelende' was dat ik ze gewoon gebeld heb en gevraagd om de kabels even op te meten.
Maar dat was even te veel onhandig voor ze....
Trouwens, ik heb een mooi bedrijfje gevonden dat bowden kabels verlengt, met behoud van alle nippeltjes en in het geval van Land Rover de choke-lampje-uitsparing. Dus ik heb nu een mooie S3 kabel die via het contactslot kan lopen...
Wellicht dat ooit iemand nog wat heeft aan dit draadje hier op het forum, want ik zal niet de enige S3 (2a) zijn met een andere Weber carburateur...
Maar 'vervelende' was dat ik ze gewoon gebeld heb en gevraagd om de kabels even op te meten.
Maar dat was even te veel onhandig voor ze....
Trouwens, ik heb een mooi bedrijfje gevonden dat bowden kabels verlengt, met behoud van alle nippeltjes en in het geval van Land Rover de choke-lampje-uitsparing. Dus ik heb nu een mooie S3 kabel die via het contactslot kan lopen...
Wellicht dat ooit iemand nog wat heeft aan dit draadje hier op het forum, want ik zal niet de enige S3 (2a) zijn met een andere Weber carburateur...
Voorheen Series III en Freelander2, nu weer een 1982 Series III 109 Station Wagon en een FR2 benzine, auto.