Als ik niet zo lui was had ik hem idd zonder afschrijving kunnen verkopen. Maar ja ik had nu al boekwinst dus ik vind het wel best zo.
Old versus new Defender (test)
Re: Old versus new Defender (test)
Klopt, ook de Discovery II is dom duur als je er een wilt. 10.000 euro kun je zo verbranden. Ik heb geen zin in gehandel dus heb hem via WhatsApp aan Bowy verkocht. Die heeft hem gepoetst, lelijke grote BMW 35ers eronder gezet en met een gezonde marge verkocht
Als ik niet zo lui was had ik hem idd zonder afschrijving kunnen verkopen. Maar ja ik had nu al boekwinst dus ik vind het wel best zo.

Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
Landmarcs
Re: Old versus new Defender (test)
OttoVink schreef:Nix amen.Velgen groter dan 17 inch met lage zijwand bandjes horen/ kunnen niet, tenminste, wanneer je hem off-road waardig wilt noemen.
Velgen en banden kan je (binnen zekere grenzen) nog iets aan doen ... hoe beter de auto alles zelf doet hoe makkelijker de chauffeur het heeft en hoe meer het op de bandenkeuze aankomt.
Waar je niet makkelijk iets aan doet is de breedte. Die 20 centimeter meer breedte kan heel veel verschil maken.
Ik ben net terug van twee weken Picos de Europa ... en daar kom je niet zelden niet eens aan het moeilijker parcours als je niet door het dorp heen komt. Echt off-road is het misschien niet maar een bos/bergpad waar eigenlijk alleen een berg-tractor over past laat niet veel ruimte over. Anyway, als je niet in het dorp vastloopt dan wordt het daarna een "dingetje".
Niet voor niks waren ooit de Santana's een groot succes ... en zijn nu nog steeds de Defenders heel algemene werkpaarden (de oude Santana's zie je ook nog steeds). De extra luxe, brede 4x4 zie je ook wel ... maar op het EU-subsidie asfalt.
Groeten MarcS