Morgen auto ophalen.

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Leerling

Re: Morgen auto ophalen.

Berichtdoor Leerling » 20 Jul 2021, 02:22

Fabriek af x type blauw maar zit rood in, specs weet ik niet maar de man (van Brezan) heeft alles opgezocht voor mij wat ik moest hebben via kenteken. Dus mag aannemen dat het klopt... want een x fles en alles wat ik heb gekocht Filter. Olie riem en etc. bleek tot nu toe 100% te kloppen.

Donderdag trekhaak bij de sloop weghalen en daarna monteren (monteur helpt mij omdat ik nu voor hem werk) kleine dingen en later deze week met tig banden bezig om er af te halen en etc met machines.(extreem veel banden en velgen) dan kan ik voor de laro dat zelf ook doen. Hij gaat mij alles leren.
Enjoying my autism: Nil Volentibus Arduum.

Leerling

Berichtdoor Leerling » 20 Jul 2021, 02:50

Aanhanger is binnen met nieuwe banden gratis (en er stond nog iets op om mee te spelen, opknappen zonder eigen kosten). Heb een x bedrag om
Uit te geven nu en al wat nuttige dingen besteld, moet hem weer maar normaal brengen omdat het is gebruikt voor stunt rijden. Maak er een kopie raptor van en zet er weer de juiste bus in en veer (moet hem ook uitlijnen) want heeft flinke klappers gehad en loopt tegen de 70 nu.

CE17DDEF-7C92-4FFD-AFA1-2244A868175C.jpeg

Super leuk en snelle communicatie zonder woorden. Mijn defender gaat er nu zeker komen!
Enjoying my autism: Nil Volentibus Arduum.

jopie95

Berichtdoor jopie95 » 16 Aug 2021, 15:08

En hoe is het hier?
Al meer defender puzzelstukjes? :mrgreen:

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 16 Aug 2021, 15:28

Erik Peters schreef:
Landmarcs schreef:
Leerling schreef:Kwam er ook achter dat er verkeerde koelvloeistof in zat (rood i.p.v. blauw).

De kleur van de koelvloeistof maakt 'm nog niet verkeerd ... behalve als je de kleur verkeerd vindt.
De kleur is slechts een kleurstof, het gaat om de specs, de chemische samenstelling van het koelmiddel.

Precies. Maar waarom blauw en geen geel?

Leerling schreef:Fabriek af x type blauw maar zit rood in, specs weet ik niet maar de man (van Brezan) heeft alles opgezocht voor mij wat ik moest hebben via kenteken. Dus mag aannemen dat het klopt... want een x fles en alles wat ik heb gekocht Filter. Olie riem en etc. bleek tot nu toe 100% te kloppen.

't Kan dus best waar zijn dat de fabrikant een of andere blauwe vloeistof voorschrijft maar het gaat om de "specs" en niet om de kleur.

Laat je juist bij koelvloeistof een veelheid aan kleurtjes aan een beperkt aantal "specs" wordt meegegeven ... en laat dit nu tot een grote verwarring leiden.   Kijk je (alleen) naar de kleur dan kan je heel gemakkelijk de foute specs gebruiken .. waarbij opgemerkt dat het gelukkig niet zo nauw komt met die koelvloeistof-specs.   Maar belangrijker is dat de kleur eigenlijk niks zegt, of hoogstens dat die kleur niet overeenkomt met de door de fabrikant gekozen kleur.

Groeten MarcS

deusjevo

Berichtdoor deusjevo » 26 Sep 2021, 12:34

Leerling schreef:Aanhanger is binnen met nieuwe banden gratis (en er stond nog iets op om mee te spelen, opknappen zonder eigen kosten). Heb een x bedrag om
Uit te geven nu en al wat nuttige dingen besteld, moet hem weer maar normaal brengen omdat het is gebruikt voor stunt rijden. Maak er een kopie raptor van en zet er weer de juiste bus in en veer (moet hem ook uitlijnen) want heeft flinke klappers gehad en loopt tegen de 70 nu.

CE17DDEF-7C92-4FFD-AFA1-2244A868175C.jpeg

Super leuk en snelle communicatie zonder woorden. Mijn defender gaat er nu zeker komen!

Stil dus erg druk bezig?
Range Rover Classic 1972 in de kleur Epsom Green
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT

En ook nog wat modern gescharrel....

Terug naar “Kroeg”