Valse start met mijn Defender 3.5 V8 LPG (1990)
Re: Valse start met mijn Defender 3.5 V8 LPG (1990)
Waarschijnlijk ook open laadbak op kenteken.
- Erik Peters
Inderdaad het is een 110 PICK UP, inrichting: open wagen.OttoVink schreef:Waarschijnlijk ook open laadbak op kenteken.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Och, alleen een probleemje met apk, rdw en last but not least de fiscus. Altijd weer fascinerend hoe onwetenden zichzelf in de shit (laten) werken. 
Vooral dat "laten" werken.
Groet Ron
Ps: Ik haalde de 130 op bij LR-dealer en toen was de broodtrommel van de achterklep niet aanwezig.
Groet Ron
Ps: Ik haalde de 130 op bij LR-dealer en toen was de broodtrommel van de achterklep niet aanwezig.
110-Td5 X-tech 2006
Nu ja, laten we niet op de zaken vooruit lopen. Wellicht is Ron as we speak bezig een verhoging op of een schot in de wagen te freubelen.
En anders is Niels bij deze gewaarschuwd dat ie wel langs de Rdw moet om de inrichting te wijzigen en dat ie moet checken dat de wagen voldoet aan de inrichtingseisen grijs kenteken.

En anders is Niels bij deze gewaarschuwd dat ie wel langs de Rdw moet om de inrichting te wijzigen en dat ie moet checken dat de wagen voldoet aan de inrichtingseisen grijs kenteken.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Edward schreef:dyngo schreef: Maar op een Serie hebben we ooit verrekte lang moeten zoeken im uiteindelijk te ontdekken dat de 123 veel te weinig vervroeging aankon om die 2.25 fatsoenlijk te laten lopen. Lang leve een verkoper met verstand van z'n product.......
Op mijn 109 benzine loopt het als een zonnetje...
Voorheen Series III en Freelander2, nu weer een 1982 Series III 109 Station Wagon en een FR2 benzine, auto.
Owww, okay, dat ik wat naïef aan dit avontuur ben gestapt hebben we met z’n allen al vast kunnen stellen
...
Dusss... dat ie niet meer automatisch op grijs kenteken mag met een hard-top had ik (ook) niet zien aankomen.
Het is niet zo dat ik stoeltjes in de bak heb en ik zie op marktplaats ook genoeg SUV’s zonder achterbank op grijs kenteken.
Nou goed, ik zal de RDW vragen wat ik precies moet doen om grijs kenteken te houden.
Of als iemand een betere tip heeft, die is uiteraard welkom
Dusss... dat ie niet meer automatisch op grijs kenteken mag met een hard-top had ik (ook) niet zien aankomen.
Het is niet zo dat ik stoeltjes in de bak heb en ik zie op marktplaats ook genoeg SUV’s zonder achterbank op grijs kenteken.
Nou goed, ik zal de RDW vragen wat ik precies moet doen om grijs kenteken te houden.
Of als iemand een betere tip heeft, die is uiteraard welkom
Range Rover Classic 1972 in de kleur Epsom Green
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
Nou ja, daarom kom je ook op een forum Niels.
Er is weinig mis met de ombouw op 1 punt na: er moet een "grijs kenteken blok" in passen en dat past nu niet. Daarom zie je op 90's en 110's achterop zo'n verhoogd dakje om de benodigde hoogte daarvoor te halen.
Alternatief is een dichte wand achter de voorstoelen van vloer tot dak op minimaal 1250mm vanaf de achterdeur. Maar in bovenstaande link kun je de maten en eisen idd vinden.
Ron heeft vast nog wel zo'n dakverhoging liggen.
Er is weinig mis met de ombouw op 1 punt na: er moet een "grijs kenteken blok" in passen en dat past nu niet. Daarom zie je op 90's en 110's achterop zo'n verhoogd dakje om de benodigde hoogte daarvoor te halen.
Alternatief is een dichte wand achter de voorstoelen van vloer tot dak op minimaal 1250mm vanaf de achterdeur. Maar in bovenstaande link kun je de maten en eisen idd vinden.
Ron heeft vast nog wel zo'n dakverhoging liggen.
Edward van Vugt
- Erik Peters
Edward schreef:Er is weinig mis met de ombouw op 1 punt na: er moet een "grijs kenteken blok" in passen en dat past nu niet.
Nou, er zitten wel erg veel zijruiten in de laadruimte (voor grijs kenteken). En geen achterruitjes (behalve in de achterdeur).
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht