Edward schreef:Daarbij is een pick up dak met achterwand een veelvoud waard van een gewoon hardtop dak met dichte zijwanden.
Ik ben benieuwd waarom dat zo is, zit dat 'm in schaarste of in iets anders?
Edward schreef:Daarbij is een pick up dak met achterwand een veelvoud waard van een gewoon hardtop dak met dichte zijwanden.
Nielsieee schreef:Edward schreef:Daarbij is een pick up dak met achterwand een veelvoud waard van een gewoon hardtop dak met dichte zijwanden.
Edward schreef:Nielsieee schreef:Edward schreef:Daarbij is een pick up dak met achterwand een veelvoud waard van een gewoon hardtop dak met dichte zijwanden.
Ja. Hard tops en Stawags (sation wagons, personenmodel) zijn er veel meer verkocht dan pick ups. Een wagen die origineel als pick up geleverd is en dat nog is blijft altijd leuker dan en 13 in een dozijn stawag of hardtop.
Edward schreef:Nielsieee schreef:Edward schreef:Daarbij is een pick up dak met achterwand een veelvoud waard van een gewoon hardtop dak met dichte zijwanden.
Ja. Hard tops en Stawags (station wagons, personenmodel) zijn er veel meer verkocht dan pick ups. Een wagen die origineel als pick up geleverd is en dat nog is blijft altijd leuker dan en 13 in een dozijn stawag of hardtop.
Nielsieee schreef:Landmarcs schreef:PS De lijkwagen van Prince Philip ... dat vind ik weer een gevalletje jammer
Nou ja, da's precies die wagen van mij! Misschien moet ik toch even onder dat zeiltje kijken voor de zekerheid.
En ik hoor trouwens ook regelmatig dat ik op prins Harry lijk, toeval?
('lijk', haha)
Edward schreef:Dat was nog steeds niet het toonbeeld van design maar iig een stuk beter in verhouding dan de wagen van Philip.
Landmarcs schreef:Verder "zie" je aan het KingCab voorbeeld dat het een Mecano-doos is en dus ongeveer niets onmogelijk is.
Groeten MarcS
Nielsieee schreef:Vandaag de truck opgehaald en heerlijk mee naar huis gereden.
Na het eten met vrouw en kind in de bak een rondje door de wijk om te showen en... hij stopte er na 500 meter weer mee.
Terug naar “Nieuw op het forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten