Ron63 schreef:....
Ps: de optie van Marc is in sommige gevallen echt niet zo gek, mocht je regelmatig met een aanhanger rijden is het wel handig om even te kijken hoe ze daar mee omgaan.
Hmm ... ik moest het tweemaal lezen om de boodschap te snappen... je bedoelt: Hoe SARA met aanhangers handelt in geval van pech.
Mij lijkt het het slimste om gewoon navraag te doen in Purmerend, ik weet ook niet hoe het precies geregeld is ... ik kreeg SARA bij mijn reguliere onderhoud, voor mij was het een aardig extraatje (ik had bijna 20 jaar zonder Wegenwacht gedaan, het abonnement opgezegd toen ik een LandRover kocht).
Ik denk dat je in Purmerend naast de grote beurt/verse start ook een goed gefundeerd advies kan krijgen mbt eventuele verborgen gebreken (nu ja, wat echt verborgen is blijft natuurlijk verborgen tot het zich openbaart) en/of aanstaande reparaties. Daarna kan je altijd nog kijken of je sommige zaken in eigen beheer of elders laat doen.
Het is vooral een keuze: Wil je een (goede) dealer, of wil je een onafhankelijke specialist. De dealer is duurder en met wat geluk heb je net iets degelijker service (en uiteindelijk als vaste klant een zekere goodwill).
En ... een Td5 90 uit 2000 met 107000 km, die is natuurlijk wel 20 jaar oud maar nog steeds nauwelijks ingereden ... je moet in ieder geval een dealer of specialist hebben die de Td5 goed kent. 't Is in mijn ogen de mooiste LandRover-motor maar ook eentje waar je beter niet iedere garagist aan laat beunen.
Groeten MarcS