ovanjole nieuw op het forum:)

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Edward

Re: ovanjole nieuw op het forum:)

Berichtdoor Edward » 27 Jun 2020, 19:43

Da's hier net zo. Moet een Zeeuw in Heerenveen zijn en denkt ie effe op de koffie te kunnen.

Tot ie op de navigatie ziet hoeveel uur ie dan extra onderweg is..... :lol: :lol:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 27 Jun 2020, 20:37

Edward schreef:Da's hier net zo. Moet een Zeeuw in Heerenveen zijn en denkt ie effe op de koffie te kunnen.

Tot ie op de navigatie ziet hoeveel uur ie dan extra onderweg is.....

Tja ... het zegt ook iets over hoe groot wij kunnen zijn in onze kleinheid.

Een vriend uit de omgeving van Parijs komt "gewoon" langs als ik in NO-Frankrijk ben, of stapt in de auto voor een ontmoeting in Luik.
Voor dat laatste was een grappig detail dat hij net zo lang in de auto zat als ik in de trein.
Ik reis graag met de trein, maar de spoorwegen doen toch wel erg hun best om je erg lang van de reis te laten genieten.
Een reis van A naar B waarbij A en B grotere plaatsen zijn en er hoogstens een enkele overstap is gaat best vlot, vaak vlotter als per auto.
Een reis van A naar B waarbij A of B een wat ongewonere bestemming is kan gemakkelijk tweemaal de reistijd vragen van die per auto.

Groeten MarcS

Edward

Berichtdoor Edward » 27 Jun 2020, 21:03

Klopt. Mijn familie zat te mekkeren dat het wel 2.5 uur rijden is vanuit hen naar hier. Merkte mijn oom uit LA op dat ie dan net de stad uit is :lol: :lol:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Terug naar “Nieuw op het forum”