Landmarcs schreef:Ik snap 't niet echt: Iedereen (nu ja, velen) geven af op de electrickery in de LandRover. En daarna halen ze nog veel ingewikkelder en ondoorgronderijker electrickery in huis in de vorm van een iPhone.
Groeten MarcS
In tegenstelling tot de electra (elektronica en elektra zijn overigens twee verschillende dingen) is een Iphone of welke andere smartphone dan ook uitermate betrouwbaar en probleemloos.
Met de oude telefoons en dan maakt het niet uit of je een Nokia, Sony, Motorola, Philips, Ericson of welke dan ook hebt had ik na een jaar stof op het scherm en dan zag je niks meer. Accuduur ging na een jaar of twee intensief gebruik hard achteruit. Waterdicht (spatwaterdicht was al genoeg geweest) was er geen enkele, ook de Ericson die als "rugged" verkocht werd niet.......
Mijn Iphone is spatwaterdicht dus in regen of een andere natte werkplek geen probleem. Waterdicht zijn ze er ook al. En problemen heb ik er nog nooit mee gehad. Zo'n ding gaat probleemloos een jaar of vijf, zes mee. Hooguit na een jaar of twee, drie een nieuwe batterij laten steken door de lokale telefoont*rk.
Nog nooit heb ik minder gedoe met m'n telefoons als sinds de smartphone. Verder heb ik geen losse camera in de auto meer nodig om foto's te maken van ingewikkelde details, geen apart notitieblok, geen waterpas, geen rolmaat, hoef ik geen visitekaartjes mee te nemen van een interessant bedrijf, etc, etc.
Het zijn gewoon hele handige dingen. Al deel ik de bedenking over sommige apps wel. Zeker de vraag of en hoe die over een paar jaar nog ondersteund worden........