Edward schreef:Terug on topic: kan het de vlinderklep van de egr zijn? Die sluit ook zowat de hele luchtinlaat af.
Dat zou een verklaring kunnen zijn https://forum.lrch.nl/viewtopic.php?f=12&t=11495&p=85280&hilit=vlinderklep+Td5#p85276
Groet,
Erik.
Edward schreef:Terug on topic: kan het de vlinderklep van de egr zijn? Die sluit ook zowat de hele luchtinlaat af.
Seagull schreef:De Defender rijdt opeens weer als vanouds en 1 uur zonder problemen gereden waaronder ook op de snelweg.
Brandstofpomp is nog onderweg met de post dus komt voorlopig thuis op de plank te liggen.
EGR-klep heb ik 7 jaar geleden niet meer teruggeplaatst na het vervangen van de cilinderkop dus daar kan het probleem niet aan gelegen hebben.
Seagull schreef:Brandstofpomp begint wel op leeftijd te komen dus ik heb er geen probleem mee om preventief te vervangen maar schijnt nogal een klus te zijn bij een 90.
Jan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten