Ron63 schreef:Wie of wat is Regres?
Het bedrijf dat de schade afhandeling doet voor Wiggers. Dat is kennelijk uitbesteed
Ron63 schreef:Wie of wat is Regres?
Ron63 schreef:Was je dan WA of All-risk?
Vorig jaar heb ik een portier van een Suus er uit gereden (waaide open omdat deze niet goed dicht zat), was dus verhaalschade en omdat ik WA verzekerd ben moest ik zelf achter de verzekering van tegenpartij aan.
Schijnt tegenwoordig veranderd te zijn, misschien loopt dat via die Regres toco (indien jij ook WA verz. bent)
Groet Ron
Edward schreef:De uitgebreide 4x4 polis overigens ook. Die is al lang geleden verdwenen en de huidige bied niet meer dekking dan eender welke verzekering......
The_Dutchman schreef: ....
Ook dekking van 4x4 evenementen en wedstrijden muv 'snelheidswedstrijden'
Landmarcs schreef:The_Dutchman schreef: ....
Ik ben in dit soort gevallen vooral nieuwsgierig naar de overige kleine lettertjes.
Zo is het de vraag of er óók dekking is wanneer je ergens alleen met 4x4 kan komen en dan zonder evenement.
Het kan maar zo zo zijn dat je afgezien van evenementen niet buiten de gangbare wegen verzekerd bent.
Als ik mag kiezen dan parkeer ik op een evenement de auto liever op de parkeerplaats en kijk hoe anderen zich vastrijden, om dan zelf als het mij uitkomt zo oplettend te rijden dat ik ergens in de rimboe ver weg niet vast kom te zitten.
Groeten MarcS
Edward schreef:Landmarcs schreef:The_Dutchman schreef: ....
Ik ben in dit soort gevallen vooral nieuwsgierig naar de overige kleine lettertjes.
Zo is het de vraag of er óók dekking is wanneer je ergens alleen met 4x4 kan komen en dan zonder evenement.
Het kan maar zo zo zijn dat je afgezien van evenementen niet buiten de gangbare wegen verzekerd bent.
Als ik mag kiezen dan parkeer ik op een evenement de auto liever op de parkeerplaats en kijk hoe anderen zich vastrijden, om dan zelf als het mij uitkomt zo oplettend te rijden dat ik ergens in de rimboe ver weg niet vast kom te zitten.
Er is een groot verschil aan risico voor een verzekeraar of het om een dagelijks gebruikte wagen gaat of om een "erbij auto". Mijn buggy was ook voor off road verzekerd inclusief wedstrijden met een max snelheid van minder dan zoveel km per uur. Dat stond in de polis zonder kleine lettertjes of wat ook. Maar de verzekering was ook voor max 7500km per jaar.
Het gaat er bij een verzekeraar alleen maar om wat de afdeling actuariaat bij elkaar rekent aan risico. Als dat veilig afgedekt kan is de premie laag, kan dat lastig afgedekt dan komen er op een aanmerking op de polis. Wat mensen dan vaak "kleine lettertjes" noemen. Het zijn gewoon bijlagen waarvan 90% te lui is om ze te lezen. Is er dan wat aan de hand dan probeert de verzekeraar "eronderuit te komen".
NEE, je was te lui om te lezen wat je eigenlijk overeengekomen bent met de maatschappij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten