rivetten
Re: rivetten
Bedankt voor de reacties !
Re: rivetten
benson schreef:Houston schreef:En als dat bij een Defender al de doorslag moet geven, kun je beter een ander model aanschaffen.
Kan je dit even verduidelijken?
Ja hoor!
Ik bedoelde ermee dat ik t nogal onbelangrijk vind, wanneer je een Defender wil aanschaffen.
Omdat ze niet meer nieuw gemaakt worden, wordt het aantal z.g.a.nieuwe auto's kleiner. En dus zijn er maar weinige (meer) perfect maar als de meegespoten popnagels al een belemmering is om een -gebruikte- Defender te kopen, kun je m.i. beter een 'netter' model aanschaffen.
Zelfs bij de in nieuwstaat verkerende exemplaren (die waarschijnlijk veel te veel geld moeten kosten
Contribute to the scenery; drive a Land Rover!
Contribute to the scenery; drive a Land Rover!
Re: rivetten
Afwijkingen van hoe het nieuw eigenlijk "hoort" te zijn maken de auto juist meer waard, net als bij voorverouderde spijkerbroeken, vale plekken en grote scheuren.
Re: rivetten
Gerard4t schreef:Afwijkingen van hoe het nieuw eigenlijk "hoort" te zijn maken de auto juist meer waard, net als bij voorverouderde spijkerbroeken, vale plekken en grote scheuren.
Nope! Een 100% originele ongerestaureerde wagen is ALTIJD meer waard dan welke aangepaste gepimpte mobiel ook. Dat geld niet alleen voor oldtimers maar ook voor Youngtimers en nog jonger spul. Een goede restauratie naar origineel komt daarna en dan komen de wagens waarbij originaliteit op het 2e plan kwam.
Nou rij ik m'n auto's niet als investering maar voor werk en lol dus ik pas vrolijk aan!
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: rivetten
Edward schreef:Gerard4t schreef:Afwijkingen van hoe het nieuw eigenlijk "hoort" te zijn maken de auto juist meer waard, net als bij voorverouderde spijkerbroeken, vale plekken en grote scheuren.
Nope! Een 100% originele ongerestaureerde wagen is ALTIJD meer waard dan welke aangepaste gepimpte mobiel ook. Dat geld niet alleen voor oldtimers maar ook voor Youngtimers en nog jonger spul. Een goede restauratie naar origineel komt daarna en dan komen de wagens waarbij originaliteit op het 2e plan kwam.
Nou rij ik m'n auto's niet als investering maar voor werk en lol dus ik pas vrolijk aan!![]()
Nou ja, dat dus, de lol ervan, genieten dus en soms ff vloeken, dat oude gebruik moet ook in ere gehouden worden.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten